NOD AUGUSTUS 2021

Kimm pff wat frustrerend, dat aandelen bij zw testen die heb ik ook? al met al worden ze rijk van me daar... 
Zojuist ineens een vlaag van aandrang dat ik moest testen, dus dat gedaan.. sneeuw wit was die weer.. dus ik moet me er denk ik maar bij neerleggen dat deze ronde niet gelukt is? ik heb zelf wat overgewicht en had met mezelf afgesproken dat als het deze ronde niet raak was ik me vanaf nu eerst ga focussen op afvallen, maar ergens wil ik dat helemaal niet ik wil me gewoon focussen op zwanger worden. Maargoed die extra kilos zullen niet mee helpen om zwanger te raken. Nu ben ik boos en gefrustreerd en wil ik eigenlijk een bak ben en jerries leeg eten ? nu maar geduldig wachten op de ellendige rooie vloedgolf ?

Hier hetzelfde Leonie!
Maandag middag teruggekomen van vakantie en toen besloten dat het roer om moet. Zo veel aangekomen en ook te zwaar. Dat kan nadelig zijn met zwanger worden idd. En aangezien ik al bijna zeker weet dat het niet gelukt is maandag meteen begonnen met letten op m’n voeding. Ik wil eigenlijk eerst minstens 6 kilo kwijt voor ik zwanger wil worden maar net wat jij zegt: ik wil gewoon zwanger worden ? en dan daarna maar 20 kilo minimaal afvallen. Maar als het idd niet gelukt is deze ronde ga ik wel focussen op die kilo’s. Werkt alleen maar in ons voordeel uiteindelijk ? leuk is het niet maar als beloning hopelijk dan weer zwanger.
Toen we besloten hadden voor kindje 2 te gaan was het eerste ronde raak dus ik weet dat het kan met deze kilo’s, maar gezondere levensstijl is altijd beter, voor alles ?

@Leonie-xxx Ik vind het af en toe nog wel eens leuk om mee te lezen hier en te weten hoe het met iedereen gaat en ik zag net je bericht. Ik heb ook overgewicht. Ik ben een tijdje zelf afgevallen en begin dit jaar, lukte dit niet meer, dus heb ik de hulp van een dietist ingeschakeld, ook omdat ik zwanger wilde worden, maar toch door wilde gaan met afvallen en dit dus zo verantwoord mogelijk wilde doen. Juist de maand dat ik zoiets had van, ach het lukt toch niet, ik ga me weer wat beter/meer focussen op het afvallen, ben ik zwanger geworden. Mijn tip zou dus zijn om vooral wel daarmee bezig te zijn ;)

Spannend @aivaa! Klinkt veel belovend!

Ah @djam balen weer! Zou het geen innestelbloeding kunnen zijn? Of is het echt hetzelfde als wat je normaal bij menstruatie hebt?

Hier naar mijn idee allerlei symptomen, erg moe hele week al, beetje half aanwezige hoofdpijn, snel duizelig met bukken enzo, Gevoelige borsten. Nu al 1 dag overtijd.. nod was 4-8 ipv 5-8.
heel veel goede hoop! Maar kan natuurlijk ook een domper worden.
Morgenochtend ga ik testen! ?

Kim, soms voelt t fijn te weten niet de enige te zijn in dit soort dingen ! Heel herkenbaar! Hier voor kindje nummer 1 dus nog nooit de bevestiging gehad dat mijn lichaam het kan of dat bij mijn partner alles goed zit, je gaat elke ronde daar meer over twijfelen. Maar behalve overgewicht zie ik zo niks wat er mis kan zijn waarom het niet zou kunnen. En we zitten ook pas in ronde 5 dus elke keer vertel ik mezelf ook dat ik niet zo moet zeuren. En ik ben "pas" 29 dus de kansen zijn dan ook gewoon helemaal prima natuurlijk.
Nu tot overmaat van ramp ook nog een vreemd plekje op mijn borst, ik denk dattie er al even zit maar omdat ik dagelijks bekijk of me tepels er al anders uitzien ? viel het me op en zat het me toch niet lekker. Dus vanmiddag afspraak bij de huisarts en hopenlijk is het niks geks. Mijn vriend heeft in elk geval zwaar te verduren met mijn humeur elke keer zo rond de NOD ?

@mylwen, thanks! Ja ergens is dat misschien ook niet verkeerd de focus te verleggen en even niet zo druk met ovulatietesten etc bezig te zijn. Ik ga het proberen ?

Ahh spannend allemaal zeg! 
Ik was ook heel benieuwd idd hoe het met jullie ging @Leonie-xx en @Flups en @Kimmm omdat we de vorige keer zo gelijk opliepen qua NOD (totdat ik natuurlijk naar achteren werd gesmeten door die achterlijke cyclus maar dat terzijde). Ik duim voor jullie! 
Overigens zal de Action niet rijk worden hoor ;) die 2 euro per doosje... kan nooit DE omzet zijn daar :'D
Ik zit met een vraagstuk voor mezelf haha. Verwachtte mijn eisprong op 7 aug en dus 20 aug ong. NOD. Maar. Met ovulatietesten dus gezien dat deze op 3 aug was. Dus NOD wordt denk ik 17 aug (maar laat maar staan op 20e). 
De 17e ben ik op vakantie. De 21e komen we thuis. Neem ik een zwangerschapstest mee... ja of nee. Of gewoon niet meenemen, alles loslaten en dan thuis pas testen (als het dan nog nodig is). Je wil een soort van 'sterk' zijn en niet hyperactief testen. Maar ook weer niet onnodig lang wachten haha! Wat zouden jullie doen?

Terug
Bovenaan