NOD AUGUSTUS 2021

Gefeliciteerd Flups!! Mooie test! Geniet van je zwangerschap!

Ik ga jullie adviezen even afwegen haha. Denk dat er toch maar een testje meegaat, Just to be sure...

Wauw @Flups wat duidelijk!! Gefelicteerd hoor! 
Balen Paula :( Haha leuk vooruitzicht 2x NOD in September ik heb er twee in oktober zie ik nu. Grappig.
@It's Marly, dat staat er ook onder geschreven geloof ik bij de vragenlijst. Want er verandert toch niks qua vaccinatie geloof ik dus dacht ook vul dat gewoon als nee in. 
@Kimm fijn dat je geen last hebt gehad van je vaccinatie! Ik was ook 1 dag te vroeg ongesteld vorige maand ja nu je het zegt. Ben benieuwd of dat nu weer is. 

Hoi allemaal,
Ik ben sinds 25 april gestopt met de pil omdat ik en mijn vriend al een tijdje een kinderwens hebben, ik heb dan 7 dagen stopweek gehad en heb daarna geen pil meer genomen.
Ik ben echter nog steeds niet ongesteld geworden, ik heb wel verschillende maanden amilsulpride moeten nemen door traumas uit mijn jeugd en had nu in de bijsluiter gelezen dat hierdoor je menstruatie kan uitblijven.
Heb nu sinds een paar dagen veel last van hoofdpijn, soms misselijk en lage buikpijn, was bij de dokter geweest waar er een zwangerschapstest is afgenomen maar deze was negatief.
Ben nu ook sinds gisteren begonnen met ovulatie te testen, maar weet niet of dit zin heeft als ik nog niet ongesteld ben? 
Heeft iemand hier ervaring mee alle hulp is welkom!
Groetjes,

pfff vandaag mijn emotionele uitbarsting weet gehad tegen mijn partner ?' en ik ben bang dat je weg gaat als het niet lukt om zwanger te raken ? blabla la
ja ?? mijn ongesteldheid ? moet echt vandaag of morgen door gaan breken. Ik heb elke maand op de dag, of de dag ervoor een emotionele uitbarsting ??‍♀️ En me partner is altijd de pineut ? kan er niks aan doen haha.
Ik moet zeggen dat ik ook best bang bang dat het niet lukt , puur omdat ik maar weinig te lezen vind over moeders die zwanger zijn geworden na re fertilisatie en dat heeft niet altijd goed uit gepakt , misschien moet ik eens stoppen met dat Googlen ?
Dus heb alles voor vandaag naar een andere dag geschoven en ben vandaag eens lekker de hele dag thuis gebleven , het is sinds de Corona ook zo druk elke dag bij de spoed eisende hulp ( mijn werk ) en dat eist ook soms mijn tol .

? Flups , van harte gefeliciteerd ? 

En toen waren hier ineens de krampen alsof ik elk moment ongesteld kan worden ? zo uit eten: weer lekker carpaccio en wijn dus

Hey Paula'tje, we gaan gelijk op , ook bij mij is de ongesteldheid ? nu door gebroken , op naar September 
https://www.oudersvannu.nl/forums/onderwerp/nod-september-2021/

Gefeliciteerd Flups! Wat een mooie test ❤️
Ik word inmiddels een beetje gek van de buikpijn, voelt echt alsof ik ieder moment ongesteld word.. nog meer meiden last van? Zit pas op 7/8 dpo.. test uiteraard nog negatief .. iemand goede ervaringen met een week voor de NOD menstruatie achtige pijn? 

Gefeliciteerd Flups! En precies daarom moet je gewoon wachten tot je nod voorbij is, haha, zeg ik ;)
Voor de meiden die ongesteld zijn geworden, veel succes in de volgende ronde ? ? ?
Gebruiker... 81, hè, wat rot zeg! Kon de huisarts je verder ook niet helpen dan? Slik je de medicatie nog, kun je zonder,
is er een alternatief? Zou het toch eens bespreken! Ovulatietesten kunnen wel helpen om te kijken of er inmiddels überhaupt iets gebeurt in je lijf... Succes meid ?
Gebruiker.. 23, sorry, geen ervaring mee..

Terug
Bovenaan