NOD AUGUSTUS 2021

Ik herkende hem meteen, wist ook meteen welke streep je bedoelde want die heb ik dus ook ?
Als ik dit weekend ongesteld word heb ik het verlossende antwoord voor je ?
Ik heb nog 2 gewone. Wilde eigenlijk zondag de nod afwachten maar ga toch morgen ochtend ook maar alvast eentje doen ?

Dit was mijne afgelopen woensdag: https://postimg.cc/w7RSMrkh

Daarna nog niet opgelopen. Steeds of wit of dit (steeds na 5 min of later dus ook buiten afleestijd)

Oeh spannend! Ben heel benieuwd, heb je de early of de ‘normale’? Heb je ook dat het streepte steeds donkerder/duidelijker wordt naarmate de tijd vordert? Met die action test bedoel ik.. ? ik ga heel hard voor je duimen!!!

Ja hij werd later zichtbaarder/donkerder. Dan had ik hem weggegooid want hij was wit en later ineens niet. Heb zowel early als gewone door elkaar gebruikt. Elke keer trap ik er weer in en elke keer zeg ik weer dat ik nooit early ga kopen. ‘Wat als…’ overheerst hier altijd. Maar na jarenlang ervaring met testen merk ik wel dat de gewone beter zijn dan de early

Nou ik snap jullie wel hoor Kim en julia,
hier nog een test gekkie, laat het me vriend ook niet weten want die zegt gewoon wachten ??
Ik heb telano early testen en 2 digital cb maar die laatste wil ik alleen gebruiken als ik met de eerste positief test! 

nou vanmorgen een test gedaan, witter dan wit natuuuurlijk! Mijn nod heb ik nu op dinsdag staan, dan is me cyclus 34 dagen (net als vorige maand) maar goed die is ook wel eens 32 dagen geweest of 36... dus of ik test te vroeg of ik ben gewoon echt niet zwanger en houd me lichaam me compleet voor de gek! Heb al dagen last van weeïg gevoel en menstruatie achtige pijn en dat heb ik nooit. 
nou lang verhaal kort me test was negatief, nod is lastig in te schatten. Ben nog niet ongesteld dus kan alle kanten nog op denk ik dan maar ?

Ik zeg ook niks tegen m’n vriend ?
Maar vervelend zeg dat je ook geen idee hebt wanneer je moet testen. Ik weet tenminste 100% zeker dat ik te vroeg ben en dat dat de reden kan zijn waarom ze wit blijven..
Morgen m’n nod dus had verwacht al wel iets te zien. Beide zwangerschappen 1 dag voor nod al wel positief getest maar ook dat zegt niks. Ik denk dat het nog steeds alle kanten op kan.
Helaas was dit m’n test vanmorgen: https://postimg.cc/0rrqNZJ1

Terug
Bovenaan