NOD AUGUSTUS 2021

Bedankt allemaal! ❤️ ga nu proberen lekker te gaan genieten!

Ik duim mee voor meer hartjes!
Succes allemaal met wachten! ?

Weet dat het extreem vroeg is… 8 dpo met middagurine.. zag dit streepje na 10 minuten. Is dit een indroogstreep of is er hoop?

Gebruiker23, ik zie wat je bedoelt. Hebben mijn testen ook steeds ? hoop is er altijd natuurlijk, maar je kan nog niet zeggen dat ie positief is. Dus helaas zul je nog even geduld moeten hebben tot je het zeker weet.
Vorige ronde had ik duidelijkere streepjes dan nu dus wist het zeker en alsnog een dag vóór nod ongesteld geworden. Dus het kan nog alle kanten op zo vroeg..

Welke testen gebruiken jullie?
ik ken deze helemaal niet :). Dus weet ook niet waar ik het andere streepje moet zoeken ?

Haha Juliatje ik heb precies hetzelfde. En ik weet het allemaal zo goed maar zelf doe ik het nog veel erger ?

M28, zijn uit elkaar gehaalde Action testen (tenminste ik haal ze altijd uit elkaar en dan zie ik hetzelfde als de test van de foto van Juliatje)

Haha sorry vergeten te vermelden! Ik heb nu een action test gebruikt (geen early, was m’n laatste) morgen komen testen binnen van Amazon (easy at home) welke gebruiken jullie? Zie nu ook dat de test verkeerd ligt! Moet andersom, excuus

Terug
Bovenaan