NOD AUGUSTUS 2021

Aah wat jammer Kimmmm, maar er is zeker nog hoop toch? Heb genoeg verhalen gelezen van vrouwen die een dag na hun NOD alsnog positief testen… ik heb net een test gekocht bij de jumbo (had niks meer liggen) ben heel benieuwd! Maar heb geen kwaaltjes, behalve buik en af en toe rugpijn. Gevoelige borsten zijn 6 dagen na eisprong ook verdwenen helaas. Ga je morgen weer testen Kimmmm?

Ja hoor Juliatje, het kan nog, maar had gehoopt dat het nu al zou zijn haha. Morgen d-day. Heb nog maar 1 test liggen dus voor de zekerheid straks nog een paar bijhalen. Mocht ie positief zijn blijf ik toch nog doortesten, mocht ie negatief zijn dan alvast voor volgende ronde ?

M28, jammer van de negatieve test… maar zoals je zelf zegt heb je een onregelmatige cyclus… hoop gewoon voor je dat je een late eisprong hebt gehad net als mij haha! Zit inmiddels op dag 37 en nog steeds niet ongesteld! Zolang we niet bloeden is er hoop ?

Heb net getest, Kimmmm! Wachten op de uitslag! Leg hem even 4 min weg nu haha en ik test morgen uiteraard ook weer! Ja of die hele afscheiding (ja sorry (Too much info) moet doorgezet worden naar m’n menstruatie.. dan stop ik met testen haha

Ohhh zo herkenbaar. Had gister een test waarop ik een heel licht streepje zag. Heb er een foto van. Later zag ik hem niet meer. Vanmorgen test gedaan: negatief.

Maar voel me al de hele week zooo moe! Echt brak gevoel de hele tijd. Gistermiddag zelfs geslapen! En ruik van alles heel sterk naar mijn idee. Dus ik geloof pas echt dat ik niet zwanger ben, als ik ongesteld word.

@Aivaa, haha ik heb juist andersom. Ik denk dat ik niet zwanger ben tenzij ik morgen niet ongesteld word haha
Was dat streepje binnen afleestijd? Laat de foto eens zien?

Terug
Bovenaan