Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik klets en lees hier graag ook weer mee.
Nod rond 13 aug, 1e kindje 8ste ronde. Vorige cyclus duurde 52 dagen. Nog nooit eerder gehad, hopelijk gaat het deze maand wel weer goed. Ik begin vanaf dit weekend met de ovulatie test.
Succes dames en vooral veel plezier met het klussen!!
Fijn offerfeest @Djam!
@Chell lief dankjewel ? herkenbaar die ups en downs, dat mentale stuk is al een cyclus op zich ?
@Sweetcherry wat rot zeg! Hopelijk nu meer geluk ?
Hoi allemaal!
Ik klets ook graag mee deze ronde.
Wij zijn bezig voor ons 2e kindje, ronde 6. Gisteren mijn ovulatie gehad (positieve test + hevige buikpijn een paar uur later), dus ik zou graag willen zeggen dat mijn NOD 4 augustus is. Helaas lijkt mijn luteale fase steeds slechts rond de 10 dagen te liggen, dus ik ben een beetje bezorgd dat dat te kort is.
Bij ons eerste kindje was het in ronde 3 na spiraal zonder er veel mee bezig te zijn meteen raak, maar sinds ik ben gestopt met desogestrel is mijn cyclus zo vreemd. Bleek na een paar maanden dat ik blijkbaar pas ovuleer rond dag 20. We waren dus steeds te vroeg Nu met testen heb ik er gelukkig iets meer zicht op maar ik ben sceptisch over wat deze pil met mijn lichaam gedaan heeft.
Voor iedereen die mee kletst: toi toi toi! Ook hoor ik graag ervaringen van dames over wat ik hierboven opbreng.
Groetjes,
Michelle