NOD AUGUSTUS 2021

@Wondertjedrie hoi ??

Wat rot van alle negatieve testen maaarrr geen bloed is moed ?
Hier heeft de menstruatie zich alweer aangekondigd met wat oud bloed verlies. ? vroeger dan verwacht ik denk door de vaccinatie. Maar goed daar zijn we ook weer vanaf dus door naar september ronde 11 alweer ?

Omg dit meen je niet Kimmmm! Ik heb precies hetzelfde….. kom net van de wc… rood/roze. Heb dit nooit, ben alrijd bruin voor twee dagen zeg maar.. en vanochtend had ik nog witte afscheiding… hoe kan dit? Zit pas op 10 dpo.. test vanochtend weer een heel dun streepje na aflees tijd ….

Blijven we duimen Kimmmm? Houd me op de hoogte ?

In had vanochtend rode/roze afscheiding bij afvegen en krampjes… nu echt een menstruatie gevoel en hele lichte bruine afscheiding… is bijna weg zoals t lijkt. Maar wel buikpijn, geen rugpijn wat ik normaliter heb. Kan dit de innesteling zijn? Op 10 dpo? Of begint m’n menstruatie gewoon extreem vroeg? Word gek van die onzekerheid haha

@juliatje, pff die onzekerheid is vooral zo kut en zeker omdat je pas antwoord hebt als of je menstruatie doorzet of je test positief is... dpo 10 zou heel goed een innesteling kunnen zijn! Is je cyclus normaal regelmatig?

Leonie-xxx, neee heb een hele onregelmatige cyclus van 28-40 dagen helaas… denk echt dat ik ongesteld ga worden, heb al sinds vanochtend buikpijn (nog steeds gek, want heb dat nooit, alleen rugpijn tijdens menstruatie)

Terug
Bovenaan