NOD AUGUSTUS 2021

En Kimmm, hahaha, jij bent wel echt erg ??
Juliatje, wat vervelend, zo'n buikpijn. Hopelijk is het een goed teken, anders is het helemaal stom..
M28, spannend! En goed bezig met afvallen, top!
Wondertjedrie, als ik het íemand gun, ben jij het wel, ik duim voor je! ?

Oke , ik ben even helemaal verward nu.
5e bruine bloedverlies , na ontlasting beetje rood bij afvegen , maar bruin op maand verband 
6e bruin bloed verlies , na Ontlasting bij afvegen helder rood en toen weer bruin in maandverband .
vandaag bruin maandverband , en  avond helemaal niks meer.
ik heb hele tijd zeurderig gevoel in mijn onderbuik , zo heel af en toe last van mijn borsten.
Ik merk gewoon dat er echt iets zit te rommelen en ik nu ook het idee heb dat ik misschien toch zwanger ?? kan zijn.
omg ik vind dit wel een enge gedachte ?, zal morgen of overmorgen op mijn nod toch nog de menstruatie ? door breken of zou het dan toch innesteling zijn en zou ik zwanger zijn 2e ronde na de operatie ?ik ben zo bang voor een teleurstelling ?
Ik heb vandaag niet in de avond een test gedaan en vet negatief ??‍♀️

Omg , vet irritant haha.
dag 4 en nu breekt de ongesteldheid ? dan toch echt door op de NOD . Mijn lichaam speelt echt met mij ? 
moet ik nu tellen vanaf dat bloedverlies echt door breekt ? Beetje confused nu ?

Ah wat vervelend Djam!! Je lichaam houdt is voor de gek idd.. Ik zou tellen vanaf de dag dat je bruine afscheiding kreeg. Bloed is bloed toch?

Hebben jullie alweer een test gedaan Kimmmm en M28?

@Juliatje ik heb vannacht getest, spier wit.
Ik heb nu ook soms beetje roze met afvegen dus vrees dat ik de lul ben eerdaags. Alleen het gekke is dat ik altijd minstens een dag van tevoren voel dat ik ongesteld word en nu niet. Terwijl ik het vandaag moet worden. En normaal veeg ik die dag altijd wat bruin, nu roze. Maar ik ben de hoop al aan het verliezen. Als het niet doorzet vandaag morgen natuurlijk gewoon weer testen ?

Terug
Bovenaan