NOD AUGUSTUS 2021

Ik word kan inmiddels niet meer eens rechtop staan van de buikpijn, zo’n weeïg gevoel. Denk dat m’n menstruatie doorzet, nog geen bloed tot op heden gelukkig! Alleen heb normaliter nooit buikpijn, zo gek is dat.. en zit nog maar op 9 dpo… snap niks meer van m’n lijf haha! Inmiddels wel dag 36 van m’n cyclus. Jij hebt dus ook buikpijn en normaal nooit voor je menstruatie @M28?

Aaah jammer julia'tje.. maar wie weet, net zoals jij al zegt, geen bloed is goed :)... 
Beste is dat we gewoon testen na de nod, en ik dan gewoon me langste cyclus aan houd en dat is dan donderdag pas! Jeeeeeetje zo lang nog ?.
dan heb ik er alweer 4 testen door gejast. 
ik heb er nog maar 2 liggen en die cb dan. Maar die vind ik echt te duur om elke keer mee te testen.
aan de ene kant denk ik, ik ben echt zwanger en de andere keer denk ik nouuu ga gewoon ongesteld worden.
word nu echt wel beetje gek van mezelf hoor! Moet het echt even van me af zetten. Ik ben ondertussen ook lekker bezig met gezond eten en minder en ondertussen al 4,3 kilo afgevallen dus dat is wel positief ?
laat wel even weten als jullie gaan testen hè! 
kimm ik moet echt onwijs lachen om jou steeds.. in de goede zin dan natuurlijk.
vind iemand het leuk om een app groepje te starten? Zo ja, mail even naar maartje_love24@hotmail.com
dan maak ik een groepje aan ?

Nee klopt, heb nooit buikpijn! 
voel wel iets echt als ik het geworden ben maar niet zoals afgelopen dagen hoor! 

WondertjeDrie ik miste je al!

M28, hahaha ik mail je want zo de dagen voor mijn nod ben ik zo actief dat het een beetje een one-man-show ? dan hebben de andere meiden hier wat meer rust ?

Ik heb net de Kruidvat 2v5 gehaald. Heb nog 1 gewone action liggen voor morgen ochtend als ik nog niet ongesteld ben geworden. Die Kruidvat vind ik veeeeeel te duur om kansloos mee te testen dus dan de volgende ronde pas op nod testen ? met deze tests die ik net gehaald heb

@Zonnekruid heey bedankt voor je snelle reactie! 
Momenteel slik ik de medicatie al een klein weekje niet meer en gaat prima zonder, de dokter had aangeraden om best op andere medicatie over te schakelen met de kinderwens.
Klopt het dat bij de ovulatietest het T streepje even donker of donkerder moet zijn dan het controlelijntje? Want ik lees hierover veel verschillende ervaringen. 
Ik kan anders eens een foto erbij posten van de ovulatietest van de voorbije dagen moest dit mss kunnen helpen?
Groetjes

Gebruiker, goed dat je dan gestopt bent, maar hou het zeker in de gaten (oftewel! zorg goed voor jezelf)! Ik geloof
inderdaad dat het streepje echt donkerder moet zijn, maar ik heb er zelf geen ervaring mee. Ongetwijfeld dat hier wat dames zijn die je wel kunnen helpen! ?

Terug
Bovenaan