NOD AUGUSTUS 2021

Ah balen Kimmmm!

Hier gisteren of vandaag NOD. Nog geen bloed, dus dat is goed :)
Nog steeds allelei zwangerschaps(?)symptomen.
Als ik vandaag niet ongesteld wordt, ga ik morgenochtend weer testen.

@Kimmm nee shit zeg... :( Hopen dat volgende maand meer succes heeft!

@Juliatje wat onwijs lastig zo'n onregelmatige cyclus! Kan me voorstellen dat je daar gek van wordt! Dan kun je echt nergens van op aan.
@M28, @Aivaa, @Leonie-xxx spannend! ik duim voor jullie de komende dagen! 

Ik ga even lekker op vakantie, dus minder actief hier en even uit de lucht. Misschien lees ik het zo nu en dan eens bij. Maar weinig updates vanuit mijn kant :) Succes iedereen!

Mag ik ook op de lijst erbij? ?
Ronde 4 - eerste kindje - 26 jaar - ivm onregelmatige cyclus... ik verwacht mijn NOD zo rond 15 augustus (dan zou m'n cyclus 39 dagen zijn). Paar dagen eerder of later kan natuurlijk ook. 

Mijn cyclussen hebben er afgelopen rondes zo uitgezien: 
44 - 41 - 40 - en nu...??
Nog meer meiden last van zulke lange cyclussen en weet je of je een eisprong hebt? Ik doe (nog niet) aan ovulatietesten dus heb eigenlijk geen idee of ik iedere ronde weer een ei heb. 

Hè Juliasss, naamgenootje haha!
Ja ik heb helaas ook last van een onregelmatige cyclus, gebruik wel ovulatietesten! Maakt het een stuk makkelijker. Mijn cyclus verschilt ook tussen de 28-40 dagen helaas….

Wel klachten rondom je eisprong?

Hoi Juliatje! Bij jou varieert het wel heel erg zeg. Lijkt me nog vervelender dan constant rond de 40 dagen (wat ook vervelend is haha). Heb je iedere ronde een eisprong? Dus ook de rondes waarin je cyclus rond de 40 dagen is? De eerste 2 rondes had ik tijdens het plassen / afvegen een behoorlijke slijmsliert. 1x en verder kon ik het rekbare slijm lastig opmerken. Teruggerekend was dit beide keren rond m'n eisprong (als die er is geweest). Toen dacht ik nog 'dit is top, dan heb ik iets om een touw aan vast te knopen' maar de vorige ronde en deze ronde heb ik dat niet gehad. Dus het is ook deze ronde weer een raadsel. Wel had ik vorige week maandag (dag 27) en dinsdag (dag 28) een witte gloed op m'n afscheiding, het was niet meer doorzichtig. Ik zou denken dat mijn eisprong toen geweest moet zijn. Ook had ik vorige week maandag/dinsdag (weet niet 100% zeker meer welke dag) toen ik in bed lag een aantal steken achter elkaar in m'n lies / bovenbeen en daarna in mijn vagina. Zou heel goed niets geweest kunnen zijn maar mocht het deze ronde raak zijn (duimen) zou dat wellicht iets met een innesteling te maken kunnen hebben...? Geen idee, afwachten weer!

Hè Juliasss,
Ja die witte vloed herken ik haha!
Heb je ook last van andere symptomen? Ik heb altijd gevoelige borsten en last van krampen rond m’n eisprong. Ik heb gelukkig tot nu toe elke maand een eisprong gehad. Misschien zijn ovulatietesten wel wat voor jou, alleen zou idd lastig zijn gezien je lange cyclus. Zal dan rond dag 20 beginnen met testen. Ik ben helaas ongesteld geworden gister/vandaag! Dus op naar ronde 2. Ik ga voor jou duimen! ???

Terug
Bovenaan