NOD AUGUSTUS 2021

Hoi Juliatje,
Als het vandaag ook niet verder doorzet en het echt om een paar druppeltjes blijft gaat, dan begin ik sterk te twijfelen of je niet gewoon een innesteling hebt gehad. Duim voor je!

Juliatje, hoe gaat het vandaag?
Sje, nee hoor, dat hoeft niet. Je hebt een bepaalde drempelwaarde nodig om überhaupt iets te kunnen zien (meestal 25 iu/l). Onder die waarde doet een test niks. Bij een gewone zwangerschapstest zeggen ze dat je in principe vanaf je nod iets zou kunnen zien. Bij een early kan het een paar dagen voor nod al, maar dat is ook echt per vrouw verschillend. Er is dus echt nog wel hoop!

Hi zonnekruid & Juliasss
Vanochtend tampon met een streepje bloed… net weer bijna niks. Alleen wat bruins… wat moet ik er nou mee? Overigs geen rugpijn meer, alleen wat steekjes. Test was negatief vanochtend, ben inmiddels 12 dpo en sinds zaterdag iets gaan spotten.. maar nog niet een inlegkruisje vol

Hoi Juliatje,
Hoe onzeker en vervelend het ook is, je kunt denk ik niets anders doen dan afwachten en over een dag of 3 (tenzij het heeft doorgezet) weer een keertje testen!

Hi Juliass,

Ja ik wacht het af! Net weer een tampon met twee drupjes roze/bruin bloed. Of naja de grootte van 2 drupjes… denk als ik geen tampon in zou doen en niks in m’n inlegkruisje komt. Moet mezelf even afleiden… is er iets om een menstruatie mee op te wekken? Nee zeker? ?

Hoe gaat t met jou? Je eisprong al gehad neem ik aan?

Hoi Juliatje,
Gevoelsmatig denk ik dat het beter is even geen tampon te gebruiken zodat je lichaam het slijm wat beter kan regelen. En pas wat indoen mocht het doorzetten.
Wanneer ben je gestopt met de pil? Kan het nog zo zijn dat je aan het ontpillen bent? Ik ben nu een half jaartje pil-af.
Hier alles goed hoor, naja, ben er wel constant mee bezig wou dat dat minder was haha. Ben gewoon zo hard aan het hopen dat het deze ronde raak is, zonder enige aantoonbare aanwijzigingen dat het ook zo zou kunnen zijn. Dus iedere dag dat ik niet ongesteld word ben ik blij. Zit nu op dag 36 maar gezien mijn laatste cyclussen kan het komende dagen wel nog volgen. Pas als ik einde week / begin volgende week nog niet ongesteld ben krijg ik hoop. We hebben volgende week 2 weken vakantie en het zou gewoon zooo leuk zijn om de vakantie af te trappen met een positieve test, we gaan het zien, durf het eigenlijk niet te hopen.

Dag lieve allemaal,
Mijn lichaam 'schreeuwt' dat ik gewoon ongesteld ga worden einde van deze week. Heb vanmorgen een test gedaan en die was wit (nog wel beetje vroeg, maar ik werd echt gek van mezelf). Het moet heel raar lopen zou ik toch zwanger zijn. Wel echt jammer, ik moet zeggen dat ik er echt moeite heb om er mee om te gaan. Ik maak mezelf helemaal gek, en ben best obsesief bezig en ik word er ook niet gezelliger van. Ik moet zeggen dat ik er best wel een beetje doorheen zit. Hoe komen jullie de wachtweken 'normaal' door? 
De volgende wachtronde zal zijn als we op vakantie zijn, ik hoop dat ik het dan een beetje los kan laten.

Terug
Bovenaan