NOD AUGUSTUS 2021

Hi Juliass,

Dan zou je eigenlijk al kunnen gaan testen toch? Ik zou zeggen, gooi er morgenvroeg één tegenaan? Spannend zeg!! Ik ga voor je duimen.

Ik zit zelf te denken, kan het ook door het vaccin komen? Dat m’n menstruatie gewoon veel minder heftig was? Zelf hoop ik op een innestelingsbloeding, want had al 9/10 dagen na m’n eisprong last van spotting. Voor mijn doen heel vroeg. Testen zijn nog negatief, mocht ik zwanger zijn.. moeten ze op 12 dpo al positief zijn toch?

Hoi it's Marly,
Ah wat rot dat je je zo voelt. Ik heb eigenlijk geen tips: ben nogmaal best een nuchter persoon maar ik ben er ook constant mee bezig in m'n hoofd...hoe lang ben je al bezig?

Hoi Juliatje,
Durf niet te zeggen of dat door het vaccin kan komen. Zelf heb ik de 2e een week geleden gehad. Maar het lijkt me dat een paar druppels geen normale ongesteldheid is. Ik ben geen expert maar ik weet dat sommigen echt pas vrij laat positief testen, dus het kan nog denk ik dan?
Het klopt dat ik misschien officieel al kan testen maar zelf wacht ik liever nog even een paar dagen, tot zaterdag of zondag bijv., ik vind het doorbreken van m'n menstruatie minder confronterend/teleurstellend dan een negatieve test.
Houd je ons op de hoogte??

Hi Juliass,

Ja daarom, ga morgen gewoon weer testen, mocht het niet doorzetten. Maar ga er vanuit dat ik niet zwanger ben, verder helemaal geen klachten. Alleen wat steekjes in m’n lies/onderbuik.

Ah wat spannend en respect dat je zoveel geduld hebt om te wachten. Ach een negatieve test nu hoeft ook niet gelijk een ‘niet zwanger’ te betekenen toch? Kan alle kanten op! Spannend!

Ik houd je zeker op de hoogte, jij mij ook?

Liefs!

Ha Marley,
Wat kut dat het je zo bezig houd en tegelijkertijd herkenbaar. Vorige cyclus had ik een uitschieter van 38 dagen en deze maand zit ik alweer op 35... ik vrees dus dat mijn cyclus gewoon langer is geworden, en dat wachten wordt er inderdaad niet makkelijker op. Loslaten is zo onmogelijk bij iets wat zo een belangrijk onderdeel van je leven is (vind ik)... beemom.nl heeft op haar website audios die je kunt luisteren in de wachtweken, om een beetje meer "geduld"  te krijgen. Wel wat zweverig, wat ik normaal niet echt ben, maar het helpt me wel te ontspannen.... misschien heb je er wat aan! ??en hopenlijk over een paar dagen een positieve test.

Hi dames
even een update van hier na wat stilte.
Gister eisprong gehad, voelbaar en met CB smiley. Vanmorgen was de smiley weg.

Dinsdag en gister avond gezellig gemaakt dus nu duimen. Afgelopen maanden had ik een positieve test in de maand dat we maar 1x sex hebben gehad in de vruchtbare week. De maanden erna hebben we het trouw om te dag of vaker gedaan zonder succes dus deze maand besloten het idergeval niet 3 dagen op rij gezellig te maken want wellicht werkt dat juist averechts.

In stemming is deze maand anders. Ja de teleurstelling zal er zijn als het deze maand weer niet is gelukt maar het is oke.
Ik heb een gezonde dochter na een kut herstel van de eerste keizersnee 2 jaar geleden voel ik me eindelijk weer goed eigenlijk, ik heb wekelijs fysio gehad 2 jaar lang en eindelijk is het revalideren klaar en ga ik volgende week aan de slag met een PT.
Dat zal ook positief bijdragen aan een eventuele zwangerschap dus nieuwe mindset en duimennn .. op het wachtbankje nu!

Liefs

Terug
Bovenaan