Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@isaV balen zeg?zeker omdat je ook al wat langer bezig bent @juliatje balen zeg? ik lees nog maar weinig mee dus ik heb even gemist of je onlangs gestopt bent met de anti conceptie?
Nee ik ben vorig jaar al gestopt met de pil, maar deze maand zijn we pas echt begonnen met ‘proberen’. Ik heb sinds zondag al spotting, maar zette helaas niet door tot vandaag dus ? ach op naar ronde twee!
Dankje @wondertjedrie, ja dat is het wel. Ik had het deze maand ook niet echt verwacht door wat stress en de vaccinatie maar toch. Het blijft rot. Ik voel ook steeds mijn borsten pijn gaan doen en denk dan al 8 dagen voordat mijn menstruatie komt, oke het is weer niet raak. Dan komt dat bloedverlies weer en weet ik het zo ongeveer zeker.
Wel steeds een teleurstelling maar deze maand voelde ik dat maar 1 dag ofzo. Nu begin ik in mijn hoofd ook wel te denken aan trajecten enzo, maar dat zie ik dus absoluut niet zitten.
Voor jou moet het ook wel ontzettend balen zijn elke keer.. Bij jou is het zo dat jij dat wel zou willen toch een traject alleen je man niet?
Al die polonaise aan je lijf en dingen inspuiten enzo dat schrikt me heel erg af. Hoe mentaal zwaar dat is en hoe je je lijf gaat beïnvloeden enzo. Ik heb nu nog het gevoel als de natuur het niet wil dan moet het zo zijn.
Maar dat is nu mijn gevoel, miss wil ik het straks wel zo erg dat ik er alles voor over heb. ? Dat is een reis denk ik die we dan moeten doormaken. Voor nu zegt bij mij alles, nee dat wil ik niet.
Bedankt voor de lieve woorden dames!
Vanmorgen heb ik een test gedaan met mijn vriend, die wilde dat heel erg graag.. Ik zit nu 1 dag voor mijn NOD. Wat denken jullie?
(De foto is binnen de afleestijd gemaakt, en ik hoop dat ik de foto zo goed upload, haha)
https://imgur.com/pgwGB1z
Ik heb je foto bekeken, ik denk een tweede lijn te zien. Kan alleen niet duidelijk zien of het gaat om een grijze of een roze. Zou je misschien nog een keer een foto kunnen sturen? Deze is wazig ?