NOD AUGUSTUS 2021

@wondertjedrie nee gelukkig niet! Het is 2 jaar geleden en heb 3 weken geleden eindelijk revalidatie afgerond welke ik 1.5. Jaar heb gevolgd. Ik had extreem veel pijn en vermoeidheid toen kwamen ze er dus na 6mnd achter dat er een beknelde zenuw (acnes) zit bij het litteken. Heel naar veel geprobeerd en uiteindelijk met bindweefsel massage en revalidatie voor de pijn gaat het nu eindelijk beter!! Het is een stukje onzekerheid die me overvalt nu het op zich laat wachten om zwanger te mogen worden van de tweede, ineens komt er dan een gevoel van zou er van binnen meer schade zijn dan enkel die beknelde zenuw en beschadigd bekken?! Op goeie dagen denk ik: het gaat eindelijk goed heerlijk mn lijf komt weer terug in zn oude conditie dus dan komt die zwangerschap ook vanzelf! Hahaha kortom het is deels een gevalletje hoe maak ik mezelf gek in 2 seconde.
Liefs

Het lijntje is erg dun maar binnen 5 minuten zichtbaar. voelt allemaal zo onwerkelijk. Morgen ochtend ga ik met een digitale clear blue testen, als die 1-2 weken aangeeft dan geloof ik het pas echt! 

Het lijntje is erg dun maar binnen 5 minuten zichtbaar. voelt allemaal zo onwerkelijk. Morgen ochtend ga ik met een digitale clear blue testen, als die 1-2 weken aangeeft dan geloof ik het pas echt! 

@sje dat vind ik geen dun lijntje meer hoor duidelijk gefeliciteerd❤️en natuurlijk fijn dat het zo snel weer raak is. Met hoeveel weken was je miskraam als ik vragen mag?☺️
@liefsVan heftig traject heb je achter de rug zeg dan snap ik ook waar je angst vandaan komt?is er iets wat je er op dit moment aan kan doen of hebben ze tips meegegeven?

Dank je, hou jullie zeker op de hoogte.
Jij ook een miskraam gehad, ook in dezelfde periode als ik.
Zelfde cyclus, zelfde maand miskraam.. ik zet in op zelfde maand een positieve test!! 
Wanneer is je NOD? 

Ah gefeliciteerd Sje! Mooi lijntje hoor!

Ik ben een hele tijd afwezig geweest (paar maanden) om er even wat minder mee bezig te zijn. Mijn NOD was afgelopen maandag (de 15e). Omdat ik op vakantie was, gooide ik het daar maar op dat ik te laat was. Maar... vandaag thuis gekomen en gelijk een Clearblue test gedaan. Ondertusen mijn tas uitgepakt, want dacht dat het wel niks zou zijn... Draai ik me om, staat er gewoon dat ik 2-3 WEKEN ZWANGER BEN.
Ik kan het echt niet bevatten, maar ik ben zó blij! En tegelijk ook zo eng en spannend en aaahhhh.

Ondanks dat ik er een hele tijd niet was hoop ik dat jullie het niet erg vinden dat ik er ineens zo binnen kom vallen. Ik hoop op nog een heleboel hartjes deze maand!

Terug
Bovenaan