yesss!! @Sje gefeliciteerd en ook jij @MarliesBB wat een mooi nieuws!! Laat die hartjes maar komen zo de laatste week van augustus haha. @Wondertjedrie ik heb voor het herstellen/revalideren tips gehad die gelukkig heel goed aan slaan. Voel me stukken beter dan een jaar geleden. Voor wat betreft zwanger worden heb ik geen tips of adviezen gehad. Echter weet de gyn ook niet specifiek dat wij nu proberen voor een tweede te gaan. De echo 1,5 jaar geleden was uitwendig daarop was toen niets geks te zien, en alles wees en wijst heel duidelijk op het acnes syndroom. Eigenlijk heb ik vrij weinig andere klachten behalve dan dat de pijn nogsteeds niet helemaal weg is maar dat zal ook niet zo snel gebeuren mits de zenuw uitgeschakeld word (bij een eventuele OK/2e keizersnee). Dus eerlijk gezegt heb ik afgelopen maanden heel erg de mindset gehad, 'dit hoort erbij'. Maar zoals vele van ons hebben zodra de hormonen weer opkomen komen er allelij wilde theorieen bij kijken. Dus vandaar mijn voornemen als het deze ronde niet raak is bel ik de gyn om te informeren of er verder gekeken kan worden. Ik heb inmmers een positieve test gehad in april... We duimen gewoon nog even door! NOD is a.s. dinsdag. Ik overweeg om a.s. maandag te gaan testen als m'n menstruatie er nog niet is omdat mijn man dinsdag op zakenreis gaat en ik ga einde van de week met mijn dochtertje samen op vakantie. Maar ook daar maak ik me druk om want eigenlijk wil ik niet voor tijd testen... hahaha mensen wat is het vrouwen brein toch ingewikkeld.
P.S: zit nu in de nachtdienst, ook niet heel bevordelijk voor een innesteling...