NOD AUGUSTUS 2021

Wondertjedrie dankjewel! Was trouwens 12 augustus ipv 10! Dus dan moet ik helaas wachten.. dit is de eerste keer dat ik met action ovulatietesten test.. die vandaag is donkerder dan gister.. iets lichter dan de controlestreep. Dus ik ben heel benieuwd ☺️

https://ibb.co/wRcB5R6 de bovenste in de ovulatietest van zo net, 21.15! Is deze positief? Sorry als er meerdere topics hierover gaan, maar dit leek me wel zo makkelijk!

Hi Sje!
Nogmaals gefeliciteerd met je zwangerschap! ?
Nou eigenlijk baal ik een beetje van die positieve test.. m’n vriend is er pas maandagavond weer namelijk. Had verwacht dat m’n ovulatie nog wel even zou duren. Aangezien ik 12 augustus ongesteld ben geworden.

@liefsvan: spannend, nog maar een paar dagen. Voor wat het waard is: ik heb ook getest voor m'n nod en ook nog ja m'n nod en die waren beide negatief. Ik had pas 4 dagen na m'n nod een ieniemienie onbetrouwbaar licht streepje.. het kan voor jou ook alle kanten nog op.. ik denk aan je! 

@Juliatje: dank je wel! 
Aah dat snap ik wel dat het nu even 'niet gelegen' komt. vervelend voor je.. als hij niet te ver weg is kun je misschien een 'doe is gek, ik rij gewoon even naar je toe' spontane actie uithalen? 
Knuffel voor jou! 

Haha Sje, helaas zit hij in Limburg met vrienden. Dus wordt hem niet! Ach als morgen m’n ei springt of maandag is het ook nog goed! Doe morgenvroeg weer een ovulatietest ☺️

@juliatje je ei springt pas 24-48 uur na je piek en na je eisprong ben je ook nog 24 uur vruchtbaar dus misschien toch maandag avond nog??

Terug
Bovenaan