NOD AUGUSTUS 2021

@liefs van, wat spannend! Ik duim met je mee! Ik ga morgenochtend ook testen.. heb zaterdag een half uur lang een enorm stekend gevoel gehad in de onderbuik. Verder helemaal niks aan klachtjes. Ik verwacht er eerlijk gezegd niet zo veel van deze keer...

Thanks dames kan het nog niet geloven al voel ik me nu heel anders dan in april toen het mis ging. Ben super misselijk ook al. En had al 2 dagen dit misselijke gevoel maar dat heb ik wel vaker... wil dan toch mezelf beschermen.

Ik duim heeeel hard voor de andere dames!!

Op de valreep wil ik ook nog op het lijstje :) 
Derde kindje ronde 3 na MA in mei.
Heb me er deze maand iets minder mee bezig gehouden, al blijft het toch atijd moelijk. Geen tarwekiemolie zoals vorige maand, geen dr. Google en vooral proberen zo relaxed mogelijk.Wel ovulatietesten gebruikt (langer eerste deel van de cyclus, kortere luteale fase). Cyclus is meestal rond de 29e dagen.

Ovulatiepiek op 12 augustus, zonder geforceerd gedrag gezellig gemaakt op 12, 13 en 15augustus (kwam dat even mooi uit :D). Heb het gevoel dat deze maand alles goed zat, verlof, leuke dingen met de kids,... Dus nu is het afwachten! 
Dag 29 was gisteren, en nog niets. 
Wel 5 dagen na NOD (veel te vroeg voor iets) een ganse dag uit het niets misselijk. En nu het gevoel dat m'n bortsen toch precies wat "tintelen". 
De kindjes gaan uit slapen van woensdag op donderdag en heb me dus voorgenomen om in alle rust donderdag te testen als er nog niets is doorgekomen. 
Succes aan allen op het wachtbankje en proficiat en de meiden met de dubbele streepjes!! Voor de andere duiemn we in September!! 

Terug
Bovenaan