NOD AUGUSTUS 2021

Hi Djam,

Ja dat dacht ik ook.. alleen was nog maar 9 van m’n cyclus… en gek want had hiervoor twee keer een cyclus van 40 dagen. Meestal heb ik last van buikpijn en pijnlijke borsten tijdens mijn ovulatie en witte afscheiding.. nu niks van dit alles.

Hier helaas de ongesteldheid doorgebroken (ik stond nog niet op de lijst), op naar september.. bleghh toch weer een tegenvaller. Succes nog alle wachtenden het laatste weekje!! Hopelijk nog wat hartjes

Ha lieve dames,

Hele poos niks van me laten horen maar cyclus is helemaal prut hiero.. na vorige ronde een cyclus van 38 dagen te hebben gehaz (mega lang...) zit ik nu al op 47 dagen en nog steeds geen menstruatie en ook geen positieve test. Erg frustrerend, vrijdag mag ik bij de huisarts langs om het te bespreken. Erg benieuwd...

Gefeliciteerd alle dames met een prachtige positieve test ♥️??
En succes nog voor de dames in de wachtweken ??

Hier vanochtend bij de huisarts geweest. Zijn nu 4 maand verder na de miskraam en geen cyclus.. ze hebben uitgebreid bloedgeprikt en ik ben nu doorgestuurd naar de fertiliteitskliniek. Hij heeft een verdenking op pcos. Ik hoop dat ik snel terecht kan, maar dit viel wel even rauw op mijn dak.. nu net een half jaar van de pil af. Daarvoor altijd nette cyclus en na het stoppen met de pil in de 2e maand zwanger geraakt wat een miskraam werd. Tja misschien was het toch een toevalstreffer.. er spookt in ieder geval nu wel vanalles door mijn hoofd ?

@gebruiker ja ik zie een streepje, heel licht probeer morgen nog eens met ochtendurine.

@kiekeboe voorzichtig gefeliciteerd!!

Hier nog vol in spanning vandaag 0 krampjes gehad dus heb ineens weer hoop. Zaterdag en zondag wel wat krampen gehad. Soms een beetje misselijk maar dat heb ik wel vaker. Morgen mijn NOD. Was van plan vandaag te testen want morgen gaat mn man op zakenreis maaar het voelde niet goed dus ben heeeel snel gaan plassen zodat ik niet voor mn NOD kon testen hahah. Morgen ochtend of woensdag doe ik een test. Duimen jullie voor me???

Terug
Bovenaan