NOD AUGUSTUS 2021

@sje thanks! Ik duim zo erg maar heb al een paar dagen ineens wat krampjes en nu vanmorgen ook lichte menstruatie krampen. Ondanks dat ik weet dat dit ook een innesteling kan zijn ga je automatisch denken dat het weer niet is gelukt. Soms is het allemaal zo vermoeiend.

Hallo allemaal!
Heb een piek gevonden op 11/12 August. Vanmorgen getest met een action, normale, test. Wat denken jullie?
https://ibb.co/5jPYQk1
https://ibb.co/whX8Tc0

Hi Kiekeboe,

Ik zie zeker een streepje! Al is hij heel licht, ik zal sws morgen weer even testen of op je NOD! Is de foto genomen binnen de afleestijd? Dan een voorzichtige gefeliciteerd ?

Testen was natuurlijk ook nog best wat aan de vroege kant dus had zeker geen knaltest verwacht. Maar kon me niet beheersen, haha! We gaan zien wat er de aankomende dagen gaat gebeuren. 

Juliatje : bovenste 2 testen zijn positief 

herkenbaar , ik heb deze maand geen ovu testen gedaan .
ivm ik 3 weken met de kids ben ( die hebben nu 3 weken met mij vakantie ) en ik mijn partner zowiezo nu 2 weken niet zie , precies rond mijn vruchtbaarste tijd ?
hij komt vrijdag weer en de 20e had ik duidelijk het witte vruchtbaarste slijm, maar ja helaas pindakaas .
We zijn nog druk bezig met dingen regelen en hopen in december/januari eindelijk samen te kunnen zijn . 

Hopelijk heeft mijn lichaam dat ook voldoende geheeld na de operatie en hoop ik dat het zwanger worden gaat lukken .

Djem: ah vervelend dat hij er dan net nu niet is! Hopelijk gaat het gauw lukken wanneer alles weer rustig is bij jullie ?
Ik ben voorzichtig hoopvol over deze test van vanmorgen. Nu afwachten of ze gaan oplopen. Dit gebeurde afgelopen maart helaas niet.
Kom hier zo binnen vallen zonder iets te vertellen over mezelf, dus bij deze.
Ik ben 31 en samen met mijn man heb ik zoontje van 2 (29-04-2019) en zijn sinds afgelopen november aan het proberen voor een 2e. Ik heb een lange en onregelmatige cyclus. Gemiddeld 38 dagen.
Een piek gevonden met de ovulatietesten van de action gevonden op 11/12 augustus 

Hi Dames,

Nog op de valreep van aug, mijn nod is officieel 24 aug (ronde 5 2e kindje). Ik heb al getest en deze was positief ?. Ik hou nog even een slag om de arm, want vind toch wel spannend. Maart is mijn spiraal er uit gegaan en reageerde ik al af en toe. Het hield me te veel bezig maar vind toch wel weer leuk om beetje mee te lezen!

Gefeliciteerd Dames die al een positieve test, hebben. ??? voor de dames die naar de volgende ronde gaan en dames die nog eventjes moeten wachten.

Terug
Bovenaan