NOD AUGUSTUS 2021

https://i.postimg.cc/QMQzQ1cf/BBB085-CC-562-A-4-FE0-A8-B2-334-B2-DF38-D42.jpg
vanmiddag bij mijn mannetje aan gekomen , ik hoopte nog niet te laat te zijn voor ons klus momentje.
net bij hem aan gekomen toch snel een ovulatietest gedaan en zo blij ? we hebben nog kans , het is nog steeds een vruchtbare dag ☺️

@Djam, spannend!!
@chell, hier goed! Dinsdag de positieve ovulatietest ik heb alleen geen idee wanneer die daarna gesprongen is.. dinsdag heb ik me de hele dag ziek gevoeld voor ik de positieve ovulatie test had. Dus ik gok nu ongeveer 3 of 4 dpo, momenteel nergens last van. Hoe is het met jou?

Ik kom ook weer in het aug topic. Ronde 9 voor 2e kindje. Vanavond mn menstruatie doorgebroken. Verwacht mn NOD 24 augustus. Op 1 a 2 dagen verschil met mn eisprong ben ik altijd heel steady. Helaas mocht er nog niet lukken.

Heb bij mn eerste een spoed keizersnee gehad met veel pijnklachten nog erna. Haal me nu vanalles in mn hoofd of er niet iets mis is in mn baarmoeder.

@Liefs van
Omg ik dacht dat ik de enige was. Ik heb ook een ks gehad en heb ook al gedacht dat er misschien te veel littekenweefsel zit waardoor er niet goed ingenesteld kan worden? Of maken we onszelf gewoon gek?
In ieder geval heel veel sterkte deze maand!

@Djam, kijk dat is top! Veel plezier.
@Liefs van en @PrincessMies, lastig hoor lijkt me heel moeilijk om dat te voelen. Ik weet wel van veel mensen dat ze gewoon weer zwanger zijn geworden na een keizersnede dus geloof niet dat het echt kwaad kan maar ervaring heb ik niet. 
@Paula, welkom! Ik ben ook 'al' 34 en ons eerste kindje maar volgens mij moet dat allemaal nog prima kunnen :) Miss dat het iets langer kan duren maar geen reden dat het niet zou lukken. Om mij heen zijn veel vrouwen 35+ gewoon gemakkelijk zwanger geworden. 

@Liefs van en PrincessMies. Helemaal geen gekke gedachten ik had dat ook omdat wij al in ronde 14 zit heb ik toch bij de huisarts geweest en die heeft mij doorgestuurd naar de gyn. Waar ik een echo heb gehad. Helemaal niets raars te zien gelukkig.

@djam dat is nog eens fijn!! Komt het toch nog goed uit. Veel plezier met elkaar!

Hier rustig aan het afwachten. Ik heb denk ik voor het eerst duidelijk gevoeld wanneer m’n eisprong was. De kramp/steekjes liepen op van maandag naar dinsdag en daarna was het weg. Ook had ik deze keer meer vruchtbaarslijm dan anders.
Heb er nu een goed gevoel bij maar durf niet teveel te hopen uit zelfbescherming!

Terug
Bovenaan