NOD AUGUSTUS 2021

@IsaV, @isawla en @princessmies ik heb vorig jaar een echo gehad bij de gyn ivm aanhoudende pijn in mn buik rond het litteken. Toen bleek niks geks behalve de diagnose acnes.
Daarvoor injectiea gehad en therapie en dat word ook echt wel beter. Het zal nooit zonder operatie helemaal weg gaan.
Dus ergens weet ik dat t goed zit, heb ik april een vroege miskraam gehad toen dacht ik ook waarom blijft het niet plakken maar dat kan net zo goed pech/celdeling foutje zijn.

Maar toch moeilijk los te laten als het weer niet gelukt is. En het mooiste van dit brein is nog dat ik het helemaal prima vind dat het nu nog niet raak is omdat ik denk, dan is mn dochtertje wat ouder ze word deze week pas 2 namelijk. Dus alles is oke maar jeeetje wat een kut hormonen.

Ik overweeg vanmiddag de gyn te bellen om te vragen of destijds niches en verklevingen gezien konden worden of dat dat ook nu pas aan het licht kan komen.

Overigens doe ik nu al 2 maanden iets wat niet kan als ik zwanger zou zijn om mezelf zo af te leiden van dit shit gevoel.
Ben dus begonnen met laser ontharen wat ik dan natuurlijk stop als ik zwanger ben. Lekkere wijn avond gehouden met mn man vorige maand en nu deze maand ga ik weer wat anders verzinnen. Hahah voel me vanmorgen weer helemaal vol goede moed. Uiteindelijk komt het goed. En hoelang is 8 maanden nou eigenlijk?!

Hoelang ben jij al bezig @princessmies?

Wat zitten hier veel dames met een eerdere keizersnede! Ik lees nog gezellig met jullie mee ookal doe ik niet meer mee in het lijstje. 
Ik herken jullie gevoel zo goed! Ik heb in april 2020 en spoedkeizersnede gehad. Daardoor en door wat overige complicaties ben ik het vertrouwen in mijn lichaam kwijt. Bij de eerste was ik de tweede ronde na het stoppen met de pil zwanger. Nu ging het niet zo snel en ging ik zo enorm twijfelen aan mijn lichaam. Ik was ook heel bang voor een niche of iets anders waardoor ik niet zwanger kon worden. Afgelopen maand moest ik het iets meer loslaten omdat we verhuisd zijn en dat al druk genoeg was. En wat denk je? Ondanks de hectiek van het verhuizen ben ik zwanger geworden. Ronde 5 pas, ik weet dat het nog niet lang is maar het voelde in mijn hoofd zo anders.... nu heb ik een enorme testdrang om iedere dag te checken of ik wel echt zwanger ben en het lijntje wel donkerder wordt. Ik merk dat ik echt het vertrouwen in mijn lichaam kwijt ben, zelfs nu nog. Nog 3 weken tot de eerste echo en hopelijk krijg ik dan weer wat vertrouwen terug.
Hou vol lieve meiden! 

Wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben en wat reageren jullie allemaal lief en begripvol!
Het geeft mij hoop dat een aantal het hebben laten onderzoeken en dat er eigenlijk niks geks gevonden is. 
@Liefs van Wij zitten nu in ronde 6 op het wachtbankje. Ik ben in januari gestopt met de pil en doe sinds 3 maanden ovulatietesten omdat mijn cyclus blijkbaar heel onregelmatig is. 
Ik weet dat 6 maanden eigenlijk nog helemaal niet lang is maar omdat het bij ons eerste kindje al na 3 maanden (zonder testen of er heel veel mee bezig zijn) raak was, ga ik me nu toch vanalles in m'n hoofd halen. Ongelofelijk hoe het je bezig kan houden en dat lees ik bij jullie allemaal terug.
@mirtjemirtje jij bent vanaf nu mijn mooie voorbeeld. Het kan gewoon en we moeten het een beetje los laten ;) en ook sterkte met het wachten tot de eerste echo want dat voelt ook zooooo lang

Hoi leonie-xxx, isav en flups ,

dank jullie wel . Het is inderdaad spannend. Ik voelde me echt niet lekker de 4 dagen thuis ( als je weet dat het je vruchtbaarste dagen zijn) ik had zo veel spijt dat ik niet bij me hubby was.
En nu toch maar de ovulatie sticks gebruikt ( liggen bij hem ) en blijkbaar ben ik de 2 vruchtbaarste dagen bij heb , want die van vandaag is ook nog positief ☺️

Bij mijn andere 3 kinderen was ik er niet zoveel mee bezig , toen dacht ik ( komt vanzelf wel )maar nu we toch veel geld hebben betaald voor de operatie en ik nu toch al richting de 40 ga , merk je wel dat ik er nu veel meer mee bezig ben , om elke ons te pakken om zwanger te raken. ?

verder zei een vrouw tegen me na de operatie ineens , je bent snel zwanger , de 2e ronde en een jongen .
ik denk , wat zeg je ? Hahaha
Dus dat goed gevoel ken ik nu ook wel , maar inderdaad ook weer bang voor de teleurstelling 
nou we gaan zien ?
groetjes een stress kip 

En welkom mamavaneenmeisje 

@Flups, dat klinkt goed! Wie weet een vruchtbare maand deze keer :) Ik had vandaag ook ineens heel veel slijm en een slijmerig geel frotje (heb ik al heel lang niet meer gezien). 
@Liefs van wat een goed idee die leuke dingetjes :) Wij eten elke maand sushi als het weer zo ver is haha. Ook leuk en iets om naar uit te kijken.
Ik heb deze maand echt 1 dag na mijn eisprong de tweede vaccinatie dus ben ook erg benieuwd of ik ziek ga worden. Wie weet kan ik het dan meer loslaten :) Heb hier ook al eens gelezen van iemand die ziek was geweest, niks verwachtte en toen juist zwanger was.
Loslaten loslaten loslaten, als we daar toch eens een gebruiksaanwijzing bij kregen LOL

@leonie, spannend! Ik heb deze ronde geen testen gedaan, voor 't eerst een steady temperatuur dus nav dat, heb ik dinsdag me eisprong gehad. Nu 6dpo en voel me al hele dag brakkig en een beetje een emotioneel wrak ? Als ik dit weekend nou een borrel had gedronken, wist ik waardoor het kwam maar heb geen druppel gedronken (oohja wel, the mister had me lievelingsbiertje die ik even moest proeven) haha.
Dus we wachten het maar af. Verder geen lichamelijke dingen ofzoo.. 

@djam, Fijn dat je nog 'optijd' was bij je mannetje! Dan kunnen jullie mooi nog even aan de klus haha.
Goodluck alle dames waarbij de eisprong nog moet komen! 

@mirtjemirtje wat hoopvol om te horen!!
Hier ga ik deze maand ook niet te veel bezig zijn met de eisprong. Om de 2 a 3 dagen gezellig maken moet immers genoeg zijn dus met manlief besproken dat we ong. Weten welke week het is en we zien het dan wel.
Duimen voor een nieuwe ronde ik hoop het als een mooi verjaardags cadeau, ik word 30 begin sept dus zou toch een leuk cadeau zijn haha.

Terug
Bovenaan