NOD augustus

Gefeliciteerd madeliefje! Wat leuk, lopen we gelijk op. Hoeveelste kindje is dit voor jullie? 


Voor de anderen: bedankt! En ik hoop dat het voor jullie ook snel raak mag zijn. 


Ik vind het echt nog mega onwerkelijk! Zo gek dat m'n oudste straks een broertje of zusje krijgt als alles goed mag gaan. 
 
Wat fijn om te lezen allemaal dames !! Van harte gefeliciteerd :) 

Ik ben inmiddels al 5 dagen overtijd en blijf negatief testen.. :( Vanmorgen had ik wel een HEEEL licht streepje maar daar moest ik wel heel goed voor kijken hoor... Lijkt me niet goed dat ik nu nog steeds niet voldoende HCG aan maak( mocht ik wel zwanger zijn), iemand hier bekend mee ? 
 
Gefeliciteerd voor de zwangeren onder ons!! Pfff vreselijk hoe je op al je kwaaltjes gaat letten!! En nog erger dat ik het dus niet meer weet van mijn 2 kids of ik toch juist wel of niet kwaaltjes had.
Ik zit nu op 6dpo schat ik, en ben zo moe (maar kan ook komen van mijn eerste werkweek weer na 6 weken vakantie) en verder voel ik van alles in mijn buik. Ik heb weinig trek, af en toe wat misselijk en vooral zo'n opgeblazen gevoel. Maar jaaa ik zit pas op 6dpo dus lijkt mij erg vroeg. En ik hoor vooral van mensen die geen kwaaltjes hebben dat ze dan juist zwanger zijn grrrr. Hoe is dat bij de zwangeren onder ons?
 
Ik heb weinig klachten. Had wat steekjes in m'n borsten en hoofdpijn. Met vlagen wat misselijk maar verder niet. Eerste twee zwangerschappen (miskraam en goede) was ik beide vanaf de bevruchting misselijk. En ben dat 9 maanden gebleven. Het kan beide kanten op!
 
[quote quote=10577562]Misschien is je eisprong toch iets later geweest? Of een late innesteling?[/quote]
Ja Eisprong kan eigenlijk niet.. ik gebruik testen en meet ook temp. Maar innesteling kan toch niet pas 14 dagen na eisprong zijn ?Tenminste.. ik dacht altijd max 10 dagen erna
 
Terug
Bovenaan