NOD augustus

Succes MamavanEs! Mijn nod is pas de 27e officieel, maar gezien de symptomen komt de evt menstruatie eerder. Zo niet dan ga ik dinsdag testen.
 
[quote quote=10576601]Succes MamavanEs! Mijn nod is pas de 27e officieel, maar gezien de symptomen komt de evt menstruatie eerder. Zo niet dan ga ik dinsdag testen.[/quote]Welke klachten ervaar je?
 
Mijn NOD is 20 augustus zijn nu 5 maanden bezig voor ons eerste kindje. Hoop dat het is gelukt andere maanden dacht ik steeds symptomen te hebben maar niks zoals velen herkennen lees ik op verschillende forums. Deze maand voel ik niks maar ben heel benieuwd of het is gelukt. 
 
 
Spannend zeg! Hier zijn we bezig voor nummer 2,
1,5 jaar geleden 2 miskramen gehad en sindsdien is er 'niets' meer gekomen van een zwangerschap. We hopen zo op nog een wondertje!
 
Mijn nod is pas 30 augustus, nog even geduld dus! Volgens mij is mijn vruchtbare periode net voorbij, maar ik vind dat nog lastig te voelen (dit is ronde 1 van kindje 1, dus 0 ervaring). Hoe voelen jullie dat je vruchtbaar bent? (Wil in het begin nog niet beginnen met ovulatietesten)
@mamavanes: ik hoop voor jullie mee!
 
[quote quote=10576685] Welke klachten ervaar je?[/quote]
Heel lichte lichtbruine bloeding sinds avond 4dpo.. en heel lichte menstruatie achtige krampen af en toe. 
 
Terug
Bovenaan