NOD begin december, ronde 3, eerst kindje

hoi jo,
nog een paar daagjes, dan weten we allemaal meer.
Spannend he,

Bij mij gaat het goed, vind het wel super spannend.
Heb af en toe last aan mijn onderrug, en ik heb het idee dat mijn borsten iets groter en strakker zijn, Dit zei mijn vriendin ook, dus denk dat het echt zo is.
Verder heeel af en toe een ongigevoel.

Nou ga maar braaf afwachten, als ik het volhoud en niet eerder test.
Mijn zusje denkt dat het raak is dit keer bij mij, Zelf denk ik het een heel klein beetje.
maar niet teveel anders valt het helemaal zo tegen, en dat doet het toch al als je weer ongi word.

nou jullie horen het.
liefs hunnybun

Hoi hoi,

Daar was ik weer na een dagje werken. Heerlijk om even te werken. Vind het soms echt ontspannend, Lekker bezig zijn.

Hunnybun: ik hoop zo dat het deze maand raak is voor je. Ik vind persoonlijk dat we wel wat goed nieuws kunnen gebruiken op dit forum.  Wanneer ga/kun je ook alweer testen??

Hier nog steeds alles hetzelfde. Krijg het nu wel moeilijk om niet te testen maar ik doe het nog niet. Ook omdat ik erg bang ben dat het tegen valt.

Sylvia: Hoe gaat het bij jou? ook nog steeds hetzelfde??

Hanekelogo: Ben je nog weleens op het forum. Ben benieuwd hoe het nu met je gaat. Ik hoop stukken beter dan een tijdje terug.

Allemaal een heel fijn weekend!!

Liefs

Sorry hunnybun....
vergeet mijn vraag! Dinsdag was het zover he??! Hihi..  

Hoi dames,

ik ben een tijdje niet geweest. Druk met mijn verjaardag en mijn opa ligt in het ziekenhuis met hartproblemen. Ik weet dat hij oud is (83) maar toch is het GVD niet eerlijk. Hoop maar dat ze nog meemaken dat ik ze ook goed nieuws kan geven.
Duim voor jullie allemaal en vindt dat RD ´s verbannen moeten worden.
Ben pas 1 ronde bezig dus moet realistisch zijn, maar toch.
Hoop op een kerstcadeautje voor allen.

Hallo Kooimar,

Wat vervelend van je opa! het is altijd rot als het slecht gaat met iemand waar je om geeft ongeacht de leeftijd! Heel veel sterkte gewenst in dezemoeilijke  tijd!!

Liefs

Hoi
Heej kooimar,wat vervelend van je opa, hoop dat het snel beter gaat en dat je hem goed nieuws kan vertellen.

Hoe is het bij de andere die vandaag hun nod hebben.
Al positieve testen of rode  waar we niet op hopen natuurlijk.

Nou ik ben weer zon rund die met dr eigen gevoelens stund. Kon het niet laten om te testen vanmorgen, natuurlijk negatief, maarja ik dacht je weet maar nooit, kijk naar esther.
Denk toch gewoon dat het deze maand niet gelukt is, ook al weet ik dat ik nog alle kanten op kan met te vroeg  testen maar denk het gewoon van niet

Heb nog wel steeds last van mijn onderrug, zal mn houding wel zijn ofzo,
en wat steken links onder in mijn buik. Gisteravond een behoorlijk ongi gevoel, dus ga nog maar door met afwachten maar wel met wat minder hoop als gister.

Meiden laten jullie snel wat weten.
liefs hunnybun

oja esther schrijft op een ander topic waar ik ook schrijf, maar soms raak je een beetje in de war wie nou wie is en waar.
maar esther teste 3 dagen voor de nod positief
liefs hunnybun

Heej Hunnybun,

Wat jammer van je negatieve test...maar dat zegt inderdaad nog niks.
de vorige keer dat ik zwanger was kreeg ik heel laat pas een positieve test. Het is maar net hoelang je lichaam er over doet Hcg aan te maken. Vandaar dat ik er nu ook voor kies later te testen. Maar ik denk dat het bij mij ook negatief is.... De vorige keer was ik erg misselijk en moe...merk nu totaal niks. Zo heel af en toe een paar pijntjes in mijn buik maar dan houd het wel op...

Ik ga zo even lekker de stad in. Al vind ik dat de laatste tijd ook niet meer z geweldig met al die zwangere vrouwen die ik tegen kom...hahaha!   erg he?!

Liefs Jo

Terug
Bovenaan