NOD begin december, ronde 3, eerst kindje

Hallo allemaal

Alles goed met jullie, met mij wel. Heerlijk weer dat weekend.

Ik ga morgenavond beginnen met mijn ovulatie testen, want als mijn cyclus toch korter is dan 33 dagen wil ik daar wel graag op tijd bij zijn, want met 33 dagen cyclus zou mijn ei eigenlijk pas volgende week dinsdag zijn, maar stel dat mijn cyclus toch korter is en toch naar de 28 dagen gaat is mijn ei aanstaande donderdag al.
Dus ik ga maar gewoon testen en we wachten maar braaf af op 2 streepjes. Ben wel al aan het klussen hoor,
En probeer het om de dag.

Graag zou ik willen weten wanneer jullie die test uitvoeren, sochtends, smiddags. savonds. Op de uitleg van sensitest stond  liever niet met ochtend urine, dus ik ga het maar savonds doen, Overdag heb ik daar geen tijd voor.

Ben erg benieuwd.

Dan nog even over het bedrijf van mijn vriend, het bedrijf zelf bestaat al maar ze hebben een nieuw bedrijfspand, dus dat zijn ze aan het opknappen. Het is bijna klaar dus er komen betere tijden voor ons liefdesleven. Wel krijgen we over 3 weken de sleutel waar ook heel veel aan gedaan moet worden, eigenlijk alles, Dus dan zijn we samen druk, maar heeeeel spannend, doen we toch gewoon tijdens de verbouwing, elke kamer even inwijden, en heeeeel hard klussen.hihi

Verder nog een fijne dag allemaal
liefs hunnybun

Hoi Hunnybun: ja leuk he dat er zoveel lotgenoten meekletsen: ik kijk ook altijd weer nieuwsgierig naar de reacties. Erg leuk allemaal: ik heb er ineens  heel veel (internet)vriendinnetjes bij.  Fijn om samen zo alles te kunnen delen.
Ik zelf heb de testen altijd 's middags gedaan, maar 's avonds kan vlg. mij ook wel hoor: heb er ook wel eens 's morgens gedaan: als je een LH piek hebt dan geeft tie echt wel twee goede strepen aan hoor, maakt denk ik niet uit wanneer je test. Wel spannend he !!! Maar volgens mij komt dat helemaal goed met jullie deze maand: jullie zijn echt dubbelop aan het klussen:   Jullie zijn HET klusteam van deze site !!
Wij zijn ook alweer begonnen met het klussen, ik veracht volgende week ergens mijn piekje weer te hebben.

Jo_85: ik zou ook 1 december ongesteld moeten worden !! Als ik mijn laatste twee cyclussen van 27 dagen aanhou tenminste. Heb wel sinds twee dagen wat last van buikpijnachtige klachten: heel vreemd. Zullen mijn darmen wel zijn, want tja wat moet ik hier mee ? Ben net van mijn ongesteldheid af. Om gek van te worden af en toe wat je allemaal kunt voelen. Ik wacht maar weer af tot december en probeer me maar niet al te gek te laten maken met alle kwaaltjes, heb nu ook al last terwijl er nu niks (kan) spelen betreft eisprong of zwangerschap. Heel veel succes de komende maand !!!

Wietske: We gaan samen gelijk op met Jo_85 ! Ik verwacht ook de 19de mijn ei te hebben en 1 december zou ik weer ongesteld moeten worden. Spannend he ?! We zijn alweer gestart met klussen en proberen het deze maand echt vol te houden om om de dag te klussen: hoop dat het dan nu wel eindelijk gaat lukken. Succes jij !!

En verder ook alle andere heel veel succes !!!

Groetjes, Silvia

Hallo allemaal,
Ik had al wel eerder wat geschreven, maar ben tot nu toe niet heel actief geweest met reageren. Daar gaat nu verandering in komen. Ik ga me nu gewoon richten op deze discussie van het forum, want ik schreef inmiddels al op wel 5 discussies en ik kon het niet meer bijhouden.
Zoals ik eerder al had geschreven heb ik 3december mijn NOD (erg spannend zo voor de Sint). Het is onze 2de echte ronde (al wel eerder gestopt met de pil) en ik dacht na 2 keer een ronde van 28 te hebben gehad, dat het de afgelopen keer ook wel zou zijn, maar toen was het ineens 30. Ik ga dus nu ook maar van 30 uit. Ik verwacht dus ongeveer zondag mijn ei te hebben, dus zijn we eigenlijk nu al wel begonnen met klussen (wie weet heb ik deze keer een kortere ronde heb ook als een ronde van 24 dagengehad). Een vriendin van mij heeft toen ze zwanger werd (1ste ronde al) 14 dagen lang elke dag geklust en wel gelijk zwanger. Ze kluste dus niet om de dag zoals wordt aangeraden. Wij willen nu deze tactiek ook eens uitproberen, baat het niet dan schaadt het niet toch??
Lukt dat niet dan volgende keer weer gewoon om de dag denk ik. Ik zeg dat nu wel zo makkelijk, maar de dagen beginnen pas net, het moet wel vol te houden zijn natuurlijk en het moet wel leuk blijven.
Groetjes Hanneke

Hallo meiden
Allemaal een leuk weekend gehad, Ik wel hoor, en ben nu de ochtend ook nog lekker vrij. Heerlijk nog even rustig aan doen.

Wil vanavond beginnen met testen, op de een of andere manier heb ik het idee ook dat mijn ei eerder komt als met 33 dagen cyclus. Weet niet waarom maarja, de testen zullen me we duidelijkheid geven.
Toch is het me nog onduidelijk wanneer ik moet testen. Ik heb 2 verschillende testen,
die van sensitest en die van clear blue. Bij sensitest staat liever niet met ochtend urine, en bij die van cb staan dat de meeste vrouwen het liefst smorgens testen.
Jeetje nou weet ik het niet meer.
Zou het uitmaken, denk het niet he.
Ik denk dat als ik savonds gaat testen en ik heel de dag veel thee en water gedronken heb dat de test het misschien niet goed doet omdat je urine dan natuurlijk ook heel anders is als sochtends.

Ben erg benieuwd met die testen.
Spannende tijden.
liefs hunnybun

Hunnybun: heel veel succes met testen ! Ben erg benieuwd.
Tip: drink twee uur voordat je gaat testen niet te veel want dan is het LH hormoon zwakker. 's Avonds testen is volgens mij geen probleem hoor. Heb zelf ook de testen van Senitest gehad en deze waren heel erg fijn en duidelijk: geven ook al een licht streepje aan als de piek er zit aan te komen:vaak al 3 dagen voor de echte piek. Dus dat is wel fijn. Heel veel succes ermee !!

Groetjes, Silvia

hoi sylvia
Bedankt voor je reactie en ik ga denk toch maar savonds testen.
Dan nog ef een vraag over die testen, er staat ook dat je moet proberen zoveel mogelijk op dezelfde tijd te testen, maar dat is niet altijd haalbaar, alle dagen wel, behalve woensdag. Dan ben ik meestal weg en pas rond 22.30uur thuis, terwijl ik wel al eerder wil gaan testen op de avonden dat ik thuis ben, Zo ron 21.00uur. Zou een paar uur verschil erg zijn, want anders ga ik toch maar sochtends testen want de wekker gaat toch wel, en in het weekend moet ik altijd op dezelfde tijd als de wekker gaat plassen.

liefs hunnybun

Hoi Hunnybun,

Die paar uurtjes maakt echt geen verschil ! Ik heb ook wel eens 's morgens om 10.00 uur getest en dag erna om 12.00 uur. Heb ook wel eens twee testjes op een dag gedaan als ik 's morgens een licht streepje had. Dan was tie 's avonds wel ietsjes donkerder maar de dag erna was het dan echt wel goed zichtbaar dat tie donkerder is.
Nogmaals, ik zou alleen van te voren niet meer al te veel drinken.

Heel veel succes en hou ons maar op de hoogte !!

Groetjes, Sylvia

Heej meiden

Heb vanaaf mijn eerste test gedaan.
Even plassen, test erin, even kijken of het controle streepje zichtbaar word, en dan wachten 5 tot 10 min. Ben toen ook gewoon achter de computer gaan zitten en na 10 min gaan kijken met het idee dat er toch nog niks zou zijn omdat ik al twee cyclussen van 33 dagen heb gehad. Nou viel ik toch zowat steil achterover, een hele licht roze streep. Dus als het goed is ga ik deze maand toch weer naar een cyclus van 28 dagen. Dan komt mijn ei as donderdag, dus dan kan het wel kloppen dat ik nu een licht streepje heb, als ik de verhalen leest over deze testen van sensitest.
Dus wij moeten maar goed ons best gaan doen met klussen deze week.

Blijf je nou gewoon testen tot dat er geen streep meer te zien is, want als het goed is heb ik deze dagen een donkerdere streep en dan is het klaar toch.
Of test je net zolang tot er niks meer te zien is????

Lekker onzeker he, ben ik, vind het ook echt wel spannend dat je nu weet dat je eisprong er aan komt en dat je dan alleen maar je best kan doen en meer niet.
Want de eerste 2 keer kluste we maar wat raak, heb nooit iets gemerkt van een eisprong.

Klussen jullie elke dag als je ei er aan komt of  dan nog steeds gewoon om de dag???

heel veel vragen he.
liefs hunnybun

Terug
Bovenaan