NOD begin mei 2018

Hier NOD op 9 mei :)
Hebben jullie ook dat je jezelf gek zit te maken? Ik voel echt van alles onderin mijn buik, maar dat lijkt me toch nog helemaal niet mogelijk? Ook heb ik al 2 dagen onwijs hoofdpijn wat ik normaal tijdens de menstruatie heb (hormonen?)
 
@DruifjeB Ja absoluut, de dagen gaan niet snel genoeg.. iedere maand heb ik weer andere klachten dat ik denk, zou het... maar steeds een teleurstelling 
 
@kiot spannend he. Mijn nod is ook donderdag 3 mei. Ik moet mezelf zwaar inhouden nu om niet al te gaan testen. Wil jij ook echt op je nod gaan testen? En welke test gebruik je?
 
@DruifjeB ja verschrikkelijk. Ik denk ook steeds weer iets te voelen maar vraag me ook weer af of ik dat niet verzin...lastig en spannend! We willen allemaal zo graag.
 
@kiot & @druifje vervelend is dat hè, ik heb precies hetzelfde!
 
Vandaag zit ik op dag 10 na ovulatie, net wat bruine vochtige afscheiding gehad en gisteravond wat gedroogde bruine afscheiding. Normaal heb ik dat altijd als mijn menstruatie eraan komt (dag ervoor) dus ben bang dat ik morgen ongesteld word :(
 
Waitingfornrtwo
ik heb al verschillende gehad, CB of die 2 in 1 verpakking van Kruitvat neem ik ook wel eens. Ja Donderdag is mijn OD als de een NOD wordt ga ik vrijdag ochtend testje doen haha. 
 
ik vindt t wel echt enorm fijn om hier te lezen en mee te schrijven, zo heb je niet het idee dat het alleen bij jou niet lukt. 
 
Ik heb echt hele vreemde kwaaltjes. Ontzettend droge handen. Op mijn onderarm wat uitslag wat jeukt, lijkt wat op eczeem en pukkels wat ineens heel veel zijn. Normaal rond/tijdens mijn menstruatie verschijnt er ook wel eens een pukkeltje, maar nu zijn het voor mij doen nest veel en moet 9 mei pas ongi worden. Ook wat steekjes onderin mijn buik. Net of er wat druk op staat. Ook bijna de hele dag hoofdpijn.
Zo vreemd allemaal... ?
 
Terug
Bovenaan