NOD begin mei 2018

Ik wilde stiekem vanmorgen al testen maar me man houd me tegen?? Gelukkig. Ik weet ook wel dat vroeg testen geen zin heeft maar het is zo verleidelijk!!
Woensdag eindelijk 2 mei, dan is mn NOD. Me man wil pas donderdag ochtend testen. Misschien maar naar hem luisteren.
Nog steeds menstruatie krampen, al een week. Had ik vorige maand niet.. ?
 
Hallo dames klets graag mee. Ronde 1 na stoppen met de pil. Verwacht niet veel maar het is toch heel erg spannend. NOD is 1 mei dus ben benieuwd
 
Ik heb idd vaak last van mijn borsten als ik ongesteld moet worden, normaal is dat 2 dagen voor dat ik het word maar nu als sinds mijn ei en af en toe zijn het ook een soort van steekjes.. en ze zijn voller. 
@Gebruiker10074795, Hai! We lopen bijna gelijk met dezelfde symptonen, al gaat bij mij de stoelgang alweer beter!  Hoeveelste ronde is het voor jou? 
@vino, jaa ik hoop het ook! 
@kiot, jeetje wat rot zeg :( ik hoop voor je! ?? 
 
 
 
Wat een spannende week voor veel van jullie! 
Als 10 mei nog onder begin mei valt, dan sluit ik me dus graag aan bij deze groep.
Ik had vrijdag, Koningsdag!, een positieve ovulatietest in handen. CB digitaal, dus een smiley. Een andere ovulatietest was negatief, dus ben een beetje in de war... 
Vandaag had ik wat afscheiding die op cervixslijm lijkt.... ook een beetje gek.
Ik heb in december en februari een miskraam gehad, grote kans dat mijn cyclus/lichaam nog niet helemaal op orde is. 
 
Vanaf nu ongeduldig duimen, ook voor jullie! 
 
@rein a ik lees vaak dat hier mensen rond om hun ovulatie cervixslijm hebben dus dat zou niet raar zijn. 
vervelend van de miskramen, ik duim voor je hopelijk wordt het nu positief :)
 
Terug
Bovenaan