NOD begin mei 2018

Spannend meiden! Hier ga ik toch weer twijfelen, het lijkt erop dat mijn vage symptomen alleen maar minder worden. Maar goed nog een paar dagen te gaan dus ik hou moed...
@Kiot zo herkenbaar en soms voelt dat idd oneerlijk maar onze tijd komt wel! Jouw symptomen klinken veelbelovend dus wie weet:)
@EPF @KiRsten ook jullie symptomen klinken veelbelovend:) spannend zeg!
@Marina wel gehad maar was toen niks dus negeer het nu een beetje haha maar frustrerend hè dat je echt alles voelt als je eenmaal erop gaat letten!
@PZ fijn dat je cyclus weer wat korter is en stressvolle tijd herken ik ook maar voel me voor het eerst wat relaxter maar denk idd toch niet gelukt. We gaan het merken maar hopelijk ook minder stress voor je nu!
@Deps jammer maar idd fijn dat je het nu weet:)
Morgen gelukkig weer aan het werk en meer afleiding en minder Google haha! 
Test er nog iemand voor woensdag? Ik denk dat ik het nu gewoon afwacht.
 
 
Balen deo’s! :(
 
Begint voor de andere meiden nu wel steeds dichterbij te komen de NOD. Ik had net wat hard geworden bruine afscheiding in m’n string, geeft me weer (valse) hoop... grrr zo frustrerend deze dagen! 
 
Ja he, ik heb nu ook 2 dagen last van donkere urine terwijl ik wel genoeg drink..? 
Ik heb nog 1 week te wachten! Vandaag weer pijntjes gehad maar nu weer lager dan de dagen ervoor..  ik ben echt zo benieuwd 
Word wel een beetjr gek van mezelf hoor, hebben jullir dat ook niet? Dat je zo aan het opletten bent bij elk gevoel van 'zou he?' ?
Heb een drukke week tegemoet en dan van het weekend even eruit..! En daarna hopelijk positief testen! ????
 
 
Zo herkenbaar wat jullie zeggen! Ik heb dat ook iedere maand tot nu toe.. wat ren frustrerende dagen! 
Ik lees wel al wat goede symptomen! Hopelijk komen daar ook positieve testen uit! 
Ik heb eigenlijk nergens speciaal ‘last’ van. Wel wat gevoelige tepels maar dat heb ik ook altijd voordat ik ongesteld moet worden, dus dat zegt niks.. Wel al zeker een week vele waterige afscheiding dan ik me kan herinneren van andere maanden. Hebben andere hier nog ervaring mee? 
 
ik heb inderdaad wel verschillende symptonen maar ik heb t idee dat ik die vorige maand ook gehad heb.. alleen was t vorige maand wel echt verschrikkelijk, 4 dagen overtijd dat zelfs mijn huisarts zij dat ik mogelijk zwanger was en net op de dag dat ik een afspraak bij de huisarts had werd ik ong, maar echt vreselijke erg. hopelijk komt het deze maand gewoon NIET met GOED resultaat of gewoon optijd. 
mijn buikpijn is in ieder geval weer weg dus we duimen alsnog.. nog even wachten NOD op 3 Mei en ik wil echt niet eerder testen om een teleurstelling te voorkomen. 
 
nod is hier 7 mei. af en toe last van steekjes rondom liezen en echt heel erg last van obstipatie, wat ik normaal gelukkig nooit heb. verder geen symptomen.
 
Terug
Bovenaan