NOD begin mei 2018

@druifje; spannend hoor! Geen idee of het zo snel al kan voor de innesteling.. ik heb zelf ook continu het idee dat ik kwaaltjes heb dus aan mij heb je niks ?
 
Ah nee @Marina! Denk je dat het doorzet? Hoop van niet en snel op goed nieuws voor je! Maar zelf heb ik ook geen goed gevoel meer bij deze ronde.
@Reina welkom en wat heftig 2 miskramen ? hopelijk een positieve ronde voor je! 
 
Ohnee balen marina!
voor sommige schiet het al op, spannend ! Hopen op mooie positieve testen !
 
ik moet nog een dikke week wachten met testen, vanavond wel al een soort van ongesteldheids krampen, wel heel vroeg met een NOD van 9 mei lijkt me..
Verder nog nergens last van, al heb ik ook nog steeds weinig hoop.
 
succes allemaal ! Duim voor jullie !
liefs
 
Heey Pz,
Jij ook 9 mei. Ik ook! :)
 
Volgens mij ben ik letterlijk gek aan het worden. Merk nu net op dat ik harde borsten heb ? kan ook weer op mijn lijstje met kwaaltjes. Vind dit erg kort na de ovulatie en te vroeg voor de menstruatie. Is er een dokter op dit forum?! ?
 
@marina oh nee vervelend ?..
 
@pz ik heb ook zo af en toe die krampen dat ik denk oh nee maar trekt dan ook weer weg ?
 
Wanneer is jouw NOD kiot?
 
haha druifje nadat die dokter bij jou is geweest wil je hem dan langs mij sturen ?
ik vind het ook te vroeg voor menstruatie eigenlijk om nu al lichte krampen te hebben maar aan de andere kan helemaal geen klachten alleen wat vette huid dus ja kun je weer net niks mee... frustrerend ...
 
nod is 8 mei, en nogsteeds last van obstipatie! ook nog puistjes gekregen en net op de wc lichtrood bloed op de wc papier (paar druppels is niet doorgezet). verder nog moodswings, de ene moment ben ik zo vrolijk en t andere kan ik wel huilen(heb ik af en toe in de week van nod)
 
Terug
Bovenaan