NOD begin mei 2018

@kiot @inimie; pffff wat een teleurstelling hè, ik ben ook echt een beetje van slag :(! Weet gewoon dat ik ongesteld ben maar dan nog de hoop dat het is gestopt als ik naar de wc ga, wat natuurlijk nergens op slaat.. 
 
hopelijk komen er toch nog positieve berichten in deze app!
 
@ Kiot en marina, jammer dat jullie ongesteld zijn geworden! Sterkte!
 Ik had vanochtend ook een temperatuurdaling.. grote kans dat mijn ongesteldheid dus komt. Heel teleurstellend ? 
 
Aaah nee dames wat balen zeg !
 
Kirstentt; ik moet nog een weekje wachten daarom vond ik het ook zo vreemd dat ik opeens duizelig en misselijk was.
nu ook weer van die vage buikpijn maar om me heen ook weer mensen de griep dus misschien ligt die voor mij ook wel op de loer.. 
 
Ohjee, ja hier ook weer hoor, mijn man is weer lekker aan het snotteren, ik hoop voor je dat het niet dat is! 
Ik was gister avond ook opeens weer duizelig (heb dat 3 maanden gehad vorig jaar, kwam door de fibro en te ver door gaan dus het kan ook dat zijn. Heb het gewoon te druk gehad afgelopen dagen..) en vanmorgen had ik het ook weer even dat alles draaide eb lichte hoofdpijn. Verder doen mijn borsten weer zeer, het was even wat minder.. en een zwaar/opgeblazen gevoel onderin mijn buik om het maar even zo te zeggen dacht net eigenlijk dat ik ongesteld geworden was, gelukkig was het vals alarm ? 
Wanneer is jou nod dan precies ? (Je hebt het vast al een keer getypt...) 
 
Ik ben nooit duizelig dus ken het helemaal niet.
oooh hoop voor je dat het ook niet komt! Zo lastig he met dir symptomen! Het zijn echt van die dingen die zowel bij een menstruatie passen als bij een zwangerschap kunnen horen.. 
mijn NOD is 9 mei dus duurt nog even, vanmiddag weer lichte krampen die nu weer weg zijn.. lijkt me toch echt te vroeg voor menstruatie.
wat kan een lijf toch rare dingen doen he haha!
 
Terug
Bovenaan