NOD begin mei 2018

Tanx Kirsten voor de uitleg. Temperatuurverschil is dus maar heel klein. Heb sinds vandaag een thermometer met 2 decimalen achter de komma dus kan nog nauwkeuriger meten. 
 
Druifje. De vorige twee keer dat ik zwanger was, leek me dit ook heel moeilijk. Ik hou ook wel van een drankje en dacht dat ik direct door de mand zou vallen. Maar grappig genoeg valt dat reuze mee. Je kan trainen voor de “bikini-look” gebruiken (dus even gezond) of dat je de avond ervoor een feestje had waar het heel (té) gezellig was. En als je zelf een rondje haalt een alcohol vrij biertje kopen voor jezelf. 
Mee antibiotica bij een blaasontsteking zou ik zelf niet gebruiken omdat dit de standaard smoes is en je volgens mij direct door de mand valt. Maar weet niet hoe nieuwsgierig je vrienden zijn ??
 
Balen meiden!
Hier nog steeds geen bloed?? Eengrote opgeblazen buik, af en toe duizelig, Nu hoofdpijn dus ik ga lekker slapen.
Morgen NOD, donderdag pas testen met manlief! 
 
Spannend hoor EPF
ik heb vandaag alvast de vroege testen van sensitest in huis gehaald. Lekker ongeduldig ben ik. Zondag ga ik vroeg testen...
welke testen gebruiken jullie? En vroeger of pas op NOD zelf?
 
@ Druifje Kun je niet aangeven inderdaad dat je de bob bent die avond? Ik drink af en toe alleen op een feestje dus kan je helaas geen nuttige tip geven.  Mensen kijken niet zo raar op als op feestje aangeef dat ik geen drank hoef, ben ook bezig met afvallen namelijk.... @ Rein a Ik zelf heb testen van de action liggen, van de kruitvat en voor als die allebei een positieve uitslag geven dan heb ik de digitale test van clearblue nog
 
@Rein niet te vroeg testen hoor! Het kan zo’n telleurstelling zijn! En dus ook zonde van je geld! Echt even nod afwachten!!
Ik heb kruidvat 2v5, en digitale clear blue
 
@rein a, als je met temp. bezig gaat houden is het ook wel verstandig om dat op het zelfde tijdstippen te doen, dan is het, het nauwkeurigst.
Ik zit er ook aan te denken om vroege testen te halen..? ben zoo nieuwsgierig! Maar hoe naukeurig zijn deze dingen..?
Spannend EPF!! ??
 
Terug
Bovenaan