NOD begin mei 2018

Hè jeetje. Veel teleurstellingen vandaag. 
Hebben jullie rondom de ovulatie met testen gewerkt? Of op basis van temperaturen?
Ik had Koningsdag een positieve ovulatie en sinds maandag 23-4 temperatuur ik pas. Zit steeds tussen de 36.4-36.6. 
Kan iemand me vertellen hoe het nou zit met temperaturen? Na je ovulatie gat het omhoog, maar na hoeveel dagen of direct? Sowieso of alleen als er een bevruchting plaats heeft gevonden?
Ik had vandaag dikke witte afscheiding en ben best misselijk maar lijkt me veel te vroeg voor symptomen.... je kan jezelf aardig gek maken. 
 
Hoi iedereen,
Ik ben nieuw hier.. Vanaf oktober hebben wij de pil aan de kant gelegd en ben is Mijn cyclus altijd 28 dagen geweest en vaak ook nog meestal in de ochtend op maandag was met meteen raak:(
Mijn NOD  was gisteren en vandaag nog steeds niks. Vanochtend een test gedaan maar helaas was deze negatief. Zijn er andere die dit wel eens mee gemaakt hebben?
Normaal heb ik op zondag ook al krampen en voel ik me menstruatie wel aankomen maar nu niks.. vind het heel raar
 
Hè balen meiden:( mijn nod zou of vandaag of morgen zijn maar helaas een negatieve test vanmorgen!
Nu geduldig mijn menstruatie afwachten en weer door!
Voor de dames die nog moeten wachten ik duim voor jullie hopelijk toch nog een paar positieve testen deze maand :)
@ Miniheks wat fijn dat je cyclus meteen regelmatig was! Geen idee waarom het nu uitblijft maar het komt best vaak voor heb ik gemerkt als je er veel mee bezig bent, dus hoeft niets ernstigs te betekenen. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt. 
 
Vraagje:Wat gebruiken jullie als excuus a.s. zaterdag waarom je geen borreltje drinkt op bevrijdingsfestival?Ik vind het zo lastig om iets te verzinnen. Iedereen van de vrienden/vriendinnen weet dat ik altijd wel in ben voor een drankje. Maar ik (mijn vriend wel) wil er nog niet zo te koop mee lopen dat we proberen zwanger te worden. Ik heb mijn NOD pas volgende week woensdag, maar wil natuurlijk niet het risico lopen....
 
Pz: Duizeligheid kan voorkomen tijdens de innesteling heb ik vandaag gelezen. Dus het zou kunnen.. ? Je hebt je nod op mijn verjaardag! Duim voor je dat het niet doorkomt en ja je lijf kan echt raar doen en je voor de gek houden ook!
@ Rein a, ik heb wel testen gebruikt maar ook omdat ik nieuwsgierig was wanneer die nou precies zou zijn (gebruik ook de app Flo en glow, die zaten er dus goed naast ;)
Mijn temp is normaal 36.3 of 36.4, met de ovulatie was hij 36.6 en 36.7. Ik had het op 22 april, de 21e was jet 36.7 en de 22e 36.7. Dus dan zie je wel duidelijk verschil. 
@miniheks, fijn dat het gelijk regelmatig was! Wel raar dat het nu uit blijft, heb je stress of een hoop drukte? Kunnen oorzaken zijn van dat niet komt, of morgen nog een testje wagen?
@druifje, ik niks want ik drink niet..? maar ehm. Misschien kan je zeggen dat je je niet zo lekker voelt..of gewoon zeggen; heb er geen trek in...? Aan mij heb je niet zo veel..?
 
Ha meiden,
Hier ook al 2 dagen iets geks aan de hand.. 's Morgens licht bloedverlies, en daarna niets meer! Niets in inlegger, en heeeeel soms een heel klein beetje licht bruine afscheiding bij afvegen! Vanavond weer 1x klein beetje bloed en sindsdien ook weer helemaal niets. 
Test was vanmorgen wel negatief, maar NOD is morgen, dus als dit al wel ongesteldheid is was het 2 dagen te vroeg. 
Eergisteravond wel buikkrampen gehad, maar sindsdien niet meer, tot vanavond, nu weer beetje steekjes. 
Om gek van te worden! Laat het of een positief test zijn, of laat de ongesteldheid gewoon goed doorzetten,, maar dit is weer zo onduidelijk! Ik word er zo zenuwachtig  en gespannen van.. En steeds die drang om te controleren op het toilet.. heel irritant@ 
 
Balen meiden dat jullie ongesteld zijn geworden! Ik duim voor jullie alvast voor de volgende ronde! 
Welkom voor de nieuwe dames :)
 
Dan hoop ik dat we tegelijkertijd een gebakje kunnen eten Kirsten ?
 
Er is geen mogelijkheid tot de BOB spelen ? Anders eventueel zeggen dat je een antibiotica kuur hebt, dan mag je ook vaak niet drinken. Voor de rest zou ik het niet weten, drink eigenlijk bijna nooit dus bij mij valt het niet zo op.
miniheks; ik had ook altijd regelmatig en opeens twee cyclussen langer.. denk ook toen te maken met stress door omstandigheden. Verder zou ik het niet weten, als het niet komt kun je altijd eind van de week nog een testje wagen..
 
Terug
Bovenaan