NOD begin mei 2018

Dank voor jullie tips!
Blijf het lastig vinden. Zul je zien, word ik volgende week gewoon ongi. Heb ik me voor niets zo druk gemaakt haha.
Wel blijf ik het vreemd vinden dat ik ineens zoveel pukkeltjes heb. Hoe is jullie ervaring? Elke dag constateer ik wel weer nieuwe, word er gek van. Heb ik anders nooit! ?
 
Knap hoor EPF dat je het volhoud morgen te testen ! Verder nog geen tekenen van komende menstruatie ? Spannend hoor!
Danielle; hoe is het bij jou ?
Kirsten; Haha ik snap je gevoel, maar zo heb ik helaas ook al vele testen verspild ? Hoop dat het je lukt te wachten ! 
 
Duim voor jullie !
 
@druifje, ja heb ik ook!! Heel vervelend! (Ook meer dan anders) 
@PZ, Jaa ik wacht.. ben een weekendje weg even wat afleiding. We komen maandag terug en als er dan nog niks is ga ik dinsdag pas testen..(dat zeg ik nu...)
Heb het ook heel warm nu net even gekeken. 37.1!! Dat is echt heet voor mijn doen..? (al wordt het nu wel heel lastig om toch niet stiekem vroege testen te halen..??)  ik houd vol!! ????
 
 
We gaan toch maar vanavond testen als mn man thuis is! Er is echt geen menstrustie te bekennen en ik ben te zenuwachtig!
Daarbij zouden we het dan vanavond kunnen vieren! Als we morgen ochtend testen moet manlief naar zn werk, zit ik dan alleen... Dus vanavond??
 
Hoe is het met de 2 mei nod dames? Ik ben heeeeeel benieuwd! 
Bij mij vandaag weer geen bloed te bekennen, alleen heel lichtbruine afscheiding... Test was vanmorgen weer negatief maar ik begin toch wel wat meer hoop te krijgen...!
 
Terug
Bovenaan