NOD begin mei 2018

nou schiet mij maar lek....
Doordat ik redelijk wat slijm had dat op cervixslijm lijkt, toch nog een digitale CB ovulatie test gedaan. Die geeft een knipperende smiley.
Vrijdag 27 april een test gehad met een gewone smiley = Piek.
Ik weet dat een ovulatie test bij een zwangerschap ook positief test, maar daar lijkt het me een beetje te vroeg voor....
Irritant dit :)
 
@KirstenTT heb een test van action gedaan en de test van de kruitvat. Allebei negatief helaas... mijn vriend en ik hebben nu besloten om te wachten tot het weekend..  Maar mijn lichaam speelt echt met me heb een heel raar gevoel in me buik wat totaal niet te vergelijken is met menstruatiepijn/krampen.... ruik van alles... ben sinds deze week soms duizelig en hoofdpijn... 
 
Miniheks, hmm.. je zou toch denken dat het dan raak is.. maar miss heb je nog niet genoeg zwangerschapshormoon aangemaakt..? ik blijf duimen voor je! ????
 
Helaas ook negatief, maar ook niet ongi! Heel gek!
Heb nog steeds die vage menstruatie achtige krampjes, alleen niet zo heftig als normaal. Dit duurt ook al 1,5 a 2 weken! En nu ben ik misselijk. Bah!
OF ik ben dus wel zwanger maar nog niet genoeg hormonen, of ik ben toch onregelmatig ongesteld wat ik echt NOOIT ben geweest! Alijd als ik wakker werd, ongi... behalve nu! Frustrerend!
 
@Miniheks. Ik leef met je mee! Hier het zelfde? ook zo duizelig! En overtijd maar neg test!
 
 
Nou hier gaat het ook niet van harte! Inmiddels al op dag 32 en nog geen ongesteldheid maar ook weer een negatieve test :( hoop dat het vandaag op gang komt want zo schuift het alleen maar nog verder door? 
Succes dames, hoop dat we snel duidelijkheid hebben! x
 
Dag meiden,
Misschien kunnen jullie wat duidelijkheid voor me brengen.
Ik heb een regelmatige cyclus van 30 dagen. Een dag voor mijn menstruatie heb ik wat bruine afscheiding en daarna zet het door, vier dagen echt ongesteld. Afgelopen maand was dit niet het geval. Ik heb lang lichtroze afscheiding gehad (ruim een week) en na drie dagen overtijd werd ik 1 dag ongesteld en weer lang roze afscheiding. Omdat het zo anders ging, heb ik een test gedaan en deze was negatief.
Om mijn eisprong te signaleren gebruik ik de sensitesten. Al maanden krijg ik dikke strepen bij dag 16, dus ik ga ook vaak pas testen rond dag 12. Nu kreeg ik bij dag 12 meteen al een dikke streep ?. Dat was op 21 april. Sinds die dag doen mijn borsten zeer. Normaal gesproken is dit alleen een paar dagen voor de menstruatie. Ik heb verder niet meer getest na die dag, ik was zo klaar met alles en verdronk mezelf in zelfmedelijden (dit is nl ronde 5 na een miskraam bij 10 weken). Ik heb alles losgelaten en heerlijk op vakantie geweest met mijn vriend.
Mijn hele cyclus lijkt wel overhoop te liggen. Ik weet niet goed of ik zaterdag moet gaan testen of niet. Dat zijn mijn NOD zijn. Ik ben bang voor een negatieve test. Wat zouden jullie doen als de menstruatie uitblijft? Meteen testen zaterdag of toch maar nog een week wachten?
 
Nou meiden ik ben weer terug hoor, heb net ook al in een ander topic gepost maar;ik ben dus lost. Vrijdag 20 april positieve clear blue ovulatietest gehad. Op maandag 30 april met afvegen bruine afscheiding waarna altijd de dag erna mijn menstruatie volgt. Op dinsdag 1 mei nog 2x met afvegen bruine afscheiding maar het zette verder dus niet door in een menstruatie. Sterker nog, gister en vandaag helemaal geen bruin of rood bloed meer te bekennen.
 
Terug
Bovenaan