NOD begin mei 2018

@kelj; ik zou gelijk testen. Een ovu test kan ook positief zijn bij een zwangerschap dus misschien was die ongesteldheid vorige maand geen echte en ben je gewoon zwanger?
 
@x-Marina dank je wel voor het meedenken. Ik denk dat ik sowieso zaterdag nog even afwacht. Ik heb verser geen zwangerschapssymptomen, ook geen menstruatiesymptomen trouwens ?
mij snap jouw frustratie helemaal. Je verhaal lijkt een beetje op de mijne van afgelopen maand, uiteindelijk had ik wel een dag meer bloed. Wanneer is je NOD?
 
@x-marina  ik had vorige maand ook zoiets. 4 dagen overtijd en toen kwam er bruine afscheiding.. echter ben ik wel ongesteld geworden 2 dagen na de afscheiding.
 
Spannend Marina, ik brn benieuwd !
De rest al getest ? 
Mijn krampen van begin van de week en duizeligheid zijn helemaal weg. Nu geduld hebben tot woensdag ... 
 
Hier nog steeds niks... testen durf ik niet meer te doen na 3 keer negatief gehad te hebben... Nod was eigelijk maandag, dus ik denk dat niet eerder dan maandag test wat denken jullie?
 
Succes vandaag x-Marina!
Ik heb het gevoel dat ik vandaag ongesteld ga worden, het zeurende gevoel begint op te spelen ?. Wat kan je dan toch zo ontzettend balen.
 
En ineens.....merk ik op, dat ik wat meer afscheiding in mijn broekje heb ?
Komende woensdag mijn NOD. 
Hoort dat bij de komende menstruatie of..... ?
 
Terug
Bovenaan