NOD begin mei 2018

Dankjewel voor de reactie. Mijn temperatuur was vanochtend opeens wel 0,5 gestegen met andere dagen.. 
Ik probeer me er maar biet te druk om te maken en gewoon mijn NOD af te wachten! Lastig! 
 
Wat voor ovutesten gebruik je Vino? En hoeveel dagen heb je ze gebruikt voor ze positief werden? (Heb je een duidelijk verschil waargenomen tussen negatief en positief?)
 
@Stk dankjewel en welkom in de groep
Ik hoop dat het bij jou sneller gaat dan bij mij. Ik snap je heel goed in het begin dacht ik dat ik binnen 3 maanden zwanger zou zijn omdat ik 2x eerder zwanger was geraakt binnen 3 maanden. Eerste keer ongepland en was erg jong. En 2e gepland en kreeg een miskraam en voor het eerst duurt het voor mijn gevoel te lang en ben bang dat het helemaal hierna niet meer lukt heb er geen 1 rondlopen helaas :( 
 
 
@Daniëlle. De ovulatietesten van de Etos heb ik.. Gewoon huismerk. Ben pas laat begonnen deze maand, dag 12 in de avond. Toen duidelijk een negatieve met erna iedere test een stijgende lijn, en dag 14 in de avond heel duidelijk positief. 
Dus de testen zitten wel goed dan.. verder alleen raar dat mijn temp pas zo laat stijgt..
 
Op het moment van de ovulatie zakt de temperatuur bij de meeste vrouwen een beetje. Vervolgens zo'n 12 tot 24 uur na de ovulatie stijgt deze met 0,2 tot 0,5 graad en kun je deze stijging waarnemen in de temperatuurcurve.
 
Ja klopt, ik had het gelezen.. De afgelopen 2 maanden had ik dat ook precies zo.. Deze maand steeg de temperatuur pas zo’n 5 dagen later. Dus zo’n 120 uur na de eisprong ?
Dan ga ik er wel van uit dat de eisprong ongeveer 48u na de eerste positieve ovulatie test was. 
Achja, ik laat het maar gewoon zo! Ik wacht gewoon op mijn NOD :) Dankjewel! 
 
Nu heb ik nog een ‘tip’ voor de meiden waarbij het iets langer duurt, of die het gewoon interessant vinden. Een vriendin wees mij laatst op het boek ‘innesteling’ van Rika. Ook heeft zij een site waar veel informatie op staat. Als ik de verhalen zo moet geloven heeft het veel mensen geholpen!
 
 
Terug
Bovenaan