NOD begin mei...2019 dan?

@waitingfornrtwo: jij gebruik de ovulatietesten van de action? Werken dus blijkbaar goed? Hoop ze voorlopig niet nodig te hebben. Haha maar handig om te weten! Zal een hoop geld schelen met andere merken.
Vind het onwijs spannend allemaal. Wil er eigenlijk niet te veel mee bezig zijn en gewoon mijn NOD afwachten, maar door alle verhalen wordt je vanzelf nieuwsgierig om eerder te testen..maar meten raak bij de eerste keer...stel mij daar niet op in. Scheelt een hoop teleurstellingen.
succes iedereen waarvan je NOD eraan komt! 
 
Hoi dames
ik had een vraagje ik heb normaal gesproken na mijn miskraam een cyclus van 27 dagen afgelopen maand had ik een cyclus van 28 dagen en ik gebruik een app die alles bijhoud. Mijn vraag is ik gebruik ovulatietest van de action en ik ben gaan testen op dag 11 Op dag 11 zag ik een lichte streep en op dag 12 ook en op dag 13 was die streep iets donkerder maar niet zo donker als de test streep en na de 13e dag zag ik helemaal geen streep meer op dag 14 en 15 heb ik dan ovulatie dan op de 13e gehad aangezien die niet zo donker was als de test streep ik ben al 6 maanden bezig zonder resultaat helaas na mijn miskraam van 10 weken en 2 dagen hartje was gestopt op de dag dat ik naar de verloskundige moest gaan 
 
ik hoop dat jullie me kunnen helpen ik heb geen verstand van de ovulatietesten 
 
groetjes 
 
LL UU
 
@ LL UU: welke testen gebruik je? Ik heb ze van 2besure en gebruik clearblue als de test donkerder wordt (wanneer ik rond eisprong zit test ik twee x per dag). Dit raad ik jou ook aan. 2besure is erg goed en goedkoop. Clearblue duurder, maar hoef je niet veel te gebruiken als je het combineert 
 
@bilu ik gebruik ovulatietest van de action. Ik zal de volgende ronde mocht het niet zaak zijn 2x op een dag proberen. Vorige maand zag ik op de ovulatietest mooi oplopen dit maand is het totaal anders heel vaag streepje op dag 11 en 12 en 13 was het dikst maar ook niet dik genoeg als de test zelf. En op dag 14/15 zie ik niks het app geeft ook aan dat vandaag mijn ovulatie is. Ik denk dat ik mijn ovulatie al gehad heb ookal zegt de app dat het vandaag is. Gister had ik ook wat steekjes hele dag door en vandaag alleen tijdens het klussen voelde ik aan mijn rechterkant. Hebben jullie ook last van? 2besure ken ik niet waar kan je ze kopen? clearblue vind ik een beetje te prijzig 
 
Op de vraag over ovulatie testen. ik heb de sticks van sensitest. Ze liepen afgelopen week duidelijke op tot een knal woensdag 
nu op het weer “wachtbankje” mijn NOD is 25-4 
Spannend voor iedereen hier zeg!
hoe gaan jullie nu met eten en drankjes om?
 
@Avb89. Ik drink eigenlijk al nooit alcohol en voor de zekerheid eet ik enkel dingen die niet mogen in mijn menstruatieweek en de week van mijn eisprong. Geen idee of dat overdreven is maar dat voelt voor mij goed. 
Wachten duurt lang hè mensen! Moet nu wachten tot 26 april, dan is mijn NOD.
Ook ik heb rond mijn eisprong en net daarna altijd last van een rommelende buik. Zelfs zo hard dat mensen om mij heen het soms horen ;-)
 
Terug
Bovenaan