NOD dag

hallo meiden,
ja ik vond het zo gezellig hier,ik dacht ik blijf hier nog even hahah.
ja ik heb al even baaldag gehad.gekke was nu baalde me man nog meer als ik.
nou bloeden ??? loop gewoon leeg.daarna zakte de misselijkheid.ben flink kwaad geweest,alle testen een gooi gegeven in de prullenbak en flinke schoonmaak gehouden,ff alles frustratie eraf gooien.
was misselijk behoorlijk en ook deze maand een ovulatietest positief gehad.we dachten 1 en 1 is 2 .

maar goed volgende ronde,het is dan lekker dat je dan zo´n site heb.
het is wel heel gepuzzel want ik draai vaak avonddiensten en me man draait dagdiensten.nu heb ik al 1 dienst kwijt,ronde me eisprong en de andere dag begint me man wat later de volgende dag,haha
heb nooit zo geregel gehad met me 2 kids.!!!
moeten er echt meer voor doen. voor het goede doel.
baalde alleen dat je weer verplichte klusdagen krijgt.
is het alweer zo ver ??? hup opschieten die dagen.snel naar de richting van 20 okt.
gr marjan

hallo allemaal
mijn NOD is 8 oktober. als ik tenminste een cyclus zou hebben van 28 dagen. vorrige was 27 en daarvoor 32 dus is moeilijk uitrekenen.
spannend voor iedereen zeg!!
groetjes browneyedgirl

Gatver weer een vriendin zwanger! Sorry ik weet dat ik blij voor haar moet zijn.. maar wanneer ben ik nu een keer aan de beurt??
Wordt hier een beetje ongelukkig van!

Hoi,
Leuk een lijstje! Ik heb mezelf erbij gezet en Browneyedgirl en Mariposa.

*NOD-Lijstje*

Kaatje 5 okt
Sally 6 okt
Lizzwood ong 7 okt
Browneyedgirl ong. 8 okt
Nancy 11 okt
lieve kindjes 17 okt
Mariposa 19 okt
Marjan 21 okt
Victory 22 okt
Solanum 24 okt
Sacha 24 okt

Leuk om er zo 'samen' mee bezig te zijn! Succes allemaal!
Lizz

zo onderhand wordt het al een best lijstje, leuk
ben nu een keer niet de laatste.
deze maand wel meer resultaat zijn he meiden.
vorige was veel te weinig.
hup iedereen flink aan bak.
je man veel eieren geven hihih grapje
gr marjan

@marjan
Volgens mij was de vorige score helemaal niks! Dat was echt erg...
Maar als ik dat zo lees van jou, heb je een miskraam gehad! Ws een hele vroege. Echt balen hoor! Maar goed, flink aan de slag, kun je je gedachten verzetten. Zo werkt het bij mij tenminste wel. Merk dat ik nu minder wacht doordat ik veel afleiding aan de kinderen (3) heb.

@allemaal
Wat een lijst is het geworden! Erg leuk!
Gister kreeg ik de bestelde zwangerschapstesten in huis en kon het toch niet laten om even te kijken of ik toevallig al niet zwanger was. Ik was zo kort ongesteld. Maar eigenlijk wist ik natuurlijk het antwoord wel... Nu maar hopen dat de regelmaat een beetje terug is.

Hallo allemaal
Ben even een middagje aan het "proefdraaien" met de kleine jongen van een vriendin zo leuk!
Nu heb ik helemaal zin om gauw weer raak te klussen! Heerlijk zo lekker wandelen en knuffelen!

Tot gauw ik ga nog even genieten..(zwijmel Zwijmel..)

Hoi dames,

Nou ik zit een paar dagen voor mijn nod en voel me niet anders dan anders..... :-( Moet er wel vaak aan denken maar dat is denk ik wel normaal. Gelukkig moet ik het weekend werken dus dan heb ik wat afleiding.

Terug
Bovenaan