A
Anoniem
Guest
hallo meiden,
ja ik vond het zo gezellig hier,ik dacht ik blijf hier nog even hahah.
ja ik heb al even baaldag gehad.gekke was nu baalde me man nog meer als ik.
nou bloeden ??? loop gewoon leeg.daarna zakte de misselijkheid.ben flink kwaad geweest,alle testen een gooi gegeven in de prullenbak en flinke schoonmaak gehouden,ff alles frustratie eraf gooien.
was misselijk behoorlijk en ook deze maand een ovulatietest positief gehad.we dachten 1 en 1 is 2 .
maar goed volgende ronde,het is dan lekker dat je dan zo´n site heb.
het is wel heel gepuzzel want ik draai vaak avonddiensten en me man draait dagdiensten.nu heb ik al 1 dienst kwijt,ronde me eisprong en de andere dag begint me man wat later de volgende dag,haha
heb nooit zo geregel gehad met me 2 kids.!!!
moeten er echt meer voor doen. voor het goede doel.
baalde alleen dat je weer verplichte klusdagen krijgt.
is het alweer zo ver ??? hup opschieten die dagen.snel naar de richting van 20 okt.
gr marjan
ja ik vond het zo gezellig hier,ik dacht ik blijf hier nog even hahah.
ja ik heb al even baaldag gehad.gekke was nu baalde me man nog meer als ik.
nou bloeden ??? loop gewoon leeg.daarna zakte de misselijkheid.ben flink kwaad geweest,alle testen een gooi gegeven in de prullenbak en flinke schoonmaak gehouden,ff alles frustratie eraf gooien.
was misselijk behoorlijk en ook deze maand een ovulatietest positief gehad.we dachten 1 en 1 is 2 .
maar goed volgende ronde,het is dan lekker dat je dan zo´n site heb.
het is wel heel gepuzzel want ik draai vaak avonddiensten en me man draait dagdiensten.nu heb ik al 1 dienst kwijt,ronde me eisprong en de andere dag begint me man wat later de volgende dag,haha
heb nooit zo geregel gehad met me 2 kids.!!!
moeten er echt meer voor doen. voor het goede doel.
baalde alleen dat je weer verplichte klusdagen krijgt.
is het alweer zo ver ??? hup opschieten die dagen.snel naar de richting van 20 okt.
gr marjan