NOD dag

Grrr.. hier geen goed nieuws.
Zouden vanmiddag gaan testen als mijn zoontje in slaap was. Dus test er bij en erover plassen, wegleggen, wcpapier, afvegen..... BLOED!!!
Getverdemme, toch ongesteld geworden en een test verpest!!!!! Wat enorm balen zeg, we hadden zo'n goed gevoel!! Ik dacht niet dat ik het zo erg zou vinden (je weet dat het best een aantal maanden kan/mag duren), maar moest toch even wat traantjes laten.... Gelukkig was mijn man er om me te troosten.
De stomme test die negatief aangaf gauw in de prullenbak gegooid!
Op naar de derde ronde dan maar...
Sjonge wat baal ik........ BAH!!

Sorry ik vergeet helemaal te vragen hoe het met de andere meiden/dames gaat??
Al meer duidelijkheid gekregen?
Liefs

Het Lizzwood,

Balen he! Ik maak er altijd meteen een baal-dag van!
Vorige maand ben ik meteen naar het benzinestation gereden en heb veel snoep en chocolade ingeslagen, ben met een deken en kussen op de bank gaan zitten en heb alles weg gewerkt..........
Misschien ook een idee voor jou!

Nou mag je in ieder geval nog even gezellig bij ons blijven.

groetjes S

Hoi allemaal,

Nog twee dagen tot m'n NOD en anders dan gevoelige borsten en een zwaar gevoel in mijn onderbuik heb ik nergens last van. Voor mijn gevoel is dit ook normaal als mijn menstruatie eraan zit te komen dus heb ik niet echt het idee dat het raak is. Maar we gaan het zien...

@Lizzwood, inderdaad heel erg balen! Sterkte ermee en veel succes met de volgende ronde!

Groetjes,
Sally

Goedemorgen dames,

Ik vind het wel een goed idee om me even voor te stellen. Ik ben 28 en woon sinds vier jaar met mijn man in Costa Rica. Vandaar dus goedemorgen want wij lopen 8 uur achter op jullie! We zijn sinds mei bezig met onze rondes maar ik heb goede hoop dat het binnenkort een keertje zo ver zal zijn. Het is best spannend allemaal want we wonen in de tropen en het meest dichtbijzijnde (normale) ziekenhuis is 3 1/2 uur rijden van ons vandaan. Vrouwen gaan hier heel anders met zwanger worden/ zijn om dus het is heerlijk om een plek te hebben zoals deze waar je je ei kwijt kan. Zijn er toevallig ook andere vrouwen hier die ervaring hebben met kinderen krijgen in het buitenland?

Liefs Mariposa

PS @Lizzwood; sterkte meis! Goeie tip van Sacha ik maak er ook altijd een baaldag van. Even lekker er aan overgeven en dan weer op naar de volgende ronde!

hallo dames,

Ook hier een minder bericht.. Ging net naar het toilet en ja hoor, de Red Devil is er bij mij ook. Tot overmaat van ramp kwamen mijn ouders natuurlijk over de vloer (die overigens nergens vanaf weten) dus ik baalde flink!!
Snap t alleen niet zo goed. Bloed is helder rood, maar als de test doe op babybrabbel en aangeef dat mn cyclus 25 dagen is dan nog zou ik goed moeten zitten.. ook in die periode hebben we flink geklust... Stiekem hoop ik dan nog maar ff op een innestelingsbloeding (maar is die ook helder rood???)

Liefs van de teleurgestelde mama Joyce.

Hallo allemaal
@Lizzwood: sterkte meid! Het blijft toch altijd een teleurstelling! Goede tip om jezelf even lekker te verwennen met iets lekkers!
@mamaJoyce: ik hoop voor jou dat het een innestelings bloeding is maar meestal zijn dit wel maar een paar druppels.. ik zou het even afwachten als het morgen opgehouden is kan het misschien wel een goed teken zijn!
Wat betreft de kleur durf ik niet precies te zeggen.. misschien weet iemand anders dit?
Spannend!

Gr S

Terug
Bovenaan