NOD Dec na miskraam

Als jullie in de groep willen (ik maak een geheime zodat niemand iets kan zien) stuur me dan even een berichtje op het volgende emaildres: ovnznm@gmail.com (Ouders Van Nu Zwanger Na Miskraam) met een link naar je facebook, dan kan ik je toevoegen als vriend (dat moet met een geheime groep) en vervolgens aan de groep toevoegen. 
Ik hoor het wel :) 

Ik sluit me wel aan aan de Facebook groep. DENK Joena ook wel wij zitten namelijk ook samen in een andere groep maar daar is bijna iedereen al zwanger behalve wij en 2 anderen. Moet zeggen dat bij mij daardoor de moed een beetje in mijn schoenen zakt en dat wil ik juist niet. En super fijn dat we elkaar begrijpen doordat we allemaal het zelfde hebben meegemaakt. 

Ik sluit me wel aan aan de Facebook groep. DENK Joena ook wel wij zitten namelijk ook samen in een andere groep maar daar is bijna iedereen al zwanger behalve wij en 2 anderen. Moet zeggen dat bij mij daardoor de moed een beetje in mijn schoenen zakt en dat wil ik juist niet. En super fijn dat we elkaar begrijpen doordat we allemaal het zelfde hebben meegemaakt. 

[quote quote=10140809]Ik sluit me wel aan aan de Facebook groep. DENK Joena ook wel wij zitten namelijk ook samen in een andere groep maar daar is bijna iedereen al zwanger behalve wij en 2 anderen. Moet zeggen dat bij mij daardoor de moed een beetje in mijn schoenen zakt en dat wil ik juist niet. En super fijn dat we elkaar begrijpen doordat we allemaal het zelfde hebben meegemaakt.[/quote]
Ik heb hetzelfde. Zit nog wel in de groep maar heb m gemute (voor nu in ieder geval, misschien stap ik er later nog wel uit.. ik zie wel). Als je lid wil zijn, stuur me dan even een mailtje, dan voeg ik je toe :) 

Joena, wat ben je positief! Heel knap hoor, hou dat vol!
Stiekemmeelezen, yeaaaahhh lekker hoor, en nu weer verder!
BH'tje, jammer inderdaad, maar als je dan toch nog een maandje moet wachten is het wel lekker met de kerst.. lekker carpaccio

@bhtje, ik sluit me bij je aan helaas, bloeden zet toch een beetje door vandaag en heb ook kramp, dus door naar de volgende ronde!
@alle nieuwe ladies, welkom! 
Ik ben zelf ook niet heel actief op FB, is het een idee om een whatsappgroep op te richten? Dat we bv onze telefoonnummers naar het emailadres sturen?

x

Ik kan als mensen meer interesse hebben in een appgroep er wel 1 aanmaken. Als het zo is laat het me even weten dan geef ik een email door waar je nummer heen kan ?
Vind leuk om nog wel een groepje meiden te hebben app zie je toch sneller als het forum

Terug
Bovenaan