NOD Dec na miskraam

@stiekemmeelezen Nee nog nooit getemeratuurd! hoe werkt dat precies dan? Het enige wat ik doe is een paar dagen voor mijn ovulatie de kruidvattesters pakken en kijken of het echt klopt en mijn man aan zijn jas trekken dat we weer 'moeten' klussen 
@divwik dat verloren tijd gevoel ken ik wel ja... en aan de andere kant heb ik ook zoiets van wat als het nu niet in een keer lukt... De eerste ronde was ik meteen zwanger (4 dagen na de bruiloft) maar het heeft wel al die tijd onwerkelijk gevoelt. Van curettage tot NOD was 4 weken dus wéér een maand weg grrr!

[quote quote=10140648]@stiekemmeelezen Nee nog nooit getemeratuurd! hoe werkt dat precies dan? Het enige wat ik doe is een paar dagen voor mijn ovulatie de kruidvattesters pakken en kijken of het echt klopt en mijn man aan zijn jas trekken dat we weer ‘moeten’ klussen [/quote]
Ik temp iedere ochtend voor ik op sta (vaginaal, das wel ff wennen maar goed). Dus echt als ik net wakker ben. Die temperatuur hou ik bij en als je eisprong is geweest, dan zie je dat aan je temperatuur. Deze gaat dan ongeveer 0.4 graden om hoog opeens. Hij is dan wel al geweest dus heeft geen zin om daarna nog seks te hebben maar dan weet je in ieder geval wanneeer je eisprong is geweest.
Wij doen het eigenlijk gewoon lekker veel vanaf het moment dat ik niet meer ongesteld ben. Hebben we vorige keer ook gedaan en toen was ik de eerste ronde meteen zwanger. Stomme is dat ik daarom nu ook best optimistisch ben terwijl dat misschien niet zo slim is.. 

'Fijn' van de blanco test, Stiekemmeelezen!  Nu echt vooruit kijken :) welkom Joena, wat naar dat je na zo lang wachten toch een mk kreeg. Fingers crossed inderdaad.
Sinds maandag voelde mijn symptomen niet meer als zwangerschap maar als menstruatie en inderdaad: vandaag keurig op tijd ongesteld geworden. Niet heel erg onverwachts dus teleurstelling valt mee en nu met de kerst denk ik iets losser qua rauw vlees etc. Bovendien positief dat mijn menstruatie zo snel na de mk alweer zo regelmatig is. Volgende nod 3 januari, maar ik blijf gewoon nog even met jullie meelezen hoor!

@XenaEight hopen op een innesteling!
@Stiekemmeelezen, ja ik ben ook aan de slag met de temp! En nu ook nog druk aan het testen om een witte test te zien ? hij is al wel een stuk lichter maar nog niet helemaal negatief. En was jij dat trouwens toen, met die hoofdpijn? Ik heb er sinds gisteren ook gruwelijk veel last van! Pff dat mag ook wel snel weer wegtrekken hoor!
@Joena welkom en spannend, hopelijk heb je deze keer meer geluk! Wat moet dat erg zijn als je al zo lang aan het proberen bent.
@BHtje, jammer zeg! Hopelijk op een goed begin van het nieuwe jaar! Gelukkig wel gelijk een regelmatige cyclus, hoef je niet nog een week je af te vragen of het nu wel of niet zo is.

@sparklingsky, ja dat was ik! Het is wel wat aan het wegtrekken, die hoofdpijn, dus dat is fijn :) Voel me verder sowieso wel een stuk beter dan afgelopen dagen. Gewoon weer goeie zin en kan weer lachen om grapjes. 
@Joena, pff wat een rotverhaal. Hopelijk heb jij straks ook weer een positieve test in handen :) Fijn dat je in ieder geval je eitje hebt gedetecteerd en nu inderdaad wachten. Voor mij de lastigste tijd van de maand moet ik zeggen. 
Balen @BH'tje, maar inderdaad, als je dan toch een maand mag kiezen om alsnog ongesteld te worden, dan beter in december, kun je in ieder geval genieten van al dat lekkers :) Hopelijk is het volgende ronde raak. En idd! Blijf gewoon lekker hier, ik denk dat de groep klein genoeg is om lekker te blijven plakken en elkaar de komende maanden op de hoogte te blijven houden. 

@allemaal, is er eigenlijk behoefte aan een facebook groep? Ik merk dat ik het persoolijke wel een beetje mis (had met het uitgerekend in juli groepje ook een fb) en het praat zo veel makkelijker.. Als dat zo is, dan maak ik even een fake emailadres aan waar jullie je even naar kunnen mailen zodat we een geheime groep kunnen starten.. 

@Stiekemmeelezen, ik vind het prima hoor, die Facebook groep. En fijn dat je je weer beter voelt! Ik merk ook dat ik er al wat minder over na denk en vooral vooruit aan het kijken ben nu. Het is, hoe moeilijk ook, helaas niet anders en we kunnen maar beter gewoon weer met goede zin verder gaan ??

Hey,
ik hoorde net pas dat dit topic er was.
wil wel zo nu en dan meekletsen.
Ik heb 23 oktober een miskraam gehad nog wel vroeg 4+2 maar mk is mk. het heeft voor mij 5 weken geduurd voor ik weer een eisprong had. oftewel dag 36 aka een cyclus over geslagen.
heb het er lang moeilijk mee gehad en bang dat me lichaam "kapot" was en ik nu dus een onregelmatige cyclus heb/houd.
stiekem hoop ik dat het alweer gelukt is maar probeer reeel te blijven dat het ook gewoon niet zo is. ik zal dus vanzelf merken of me cyclus nog van slag is met van 29 dagen naar 50 dagen door de mk...
me NOD is nu 11-12

Terug
Bovenaan