NOD december 2019

Ben toch een beetje in twijfel. Cyclus altijd 32 a 33 dagen. Nu op dag 34 en nog geen menstruatie. Omdat het ronde 1 is ging ik er niet vanuit dat het al gelijk zou lukken... (gebruik al 1 jaar geen pil meer)Heb geen tekenen van een komende menstruatie zoals normaal gesproken behalve was puistjes, grotere gevoelige borsten en mn haar lijkt wat sneller vet. Maar normaal heb ik echt al buik en rugpijn, nu niet. Heb geen testen in huis en kan ze dinsdag pas een halen.. k ga dus sowieso afwachten tot dan maar vind t nu toch ineens wel spannend. Liefs van mij

Ooh jongens ik zit nog 6 dagen voor mijn NOD, maar denk (weer) aan alles te voelen dat ik zwanger ben. Heb al 2 dagen rare krampen in mijn baarmoeder die ik niet herken, en heb echt super zere borsten. Normaal doen die een week voor NOD ook zeer maar nu is het erger. Moet vandaag ook steeds plassen, een drukkend gevoel.Ik weet dat dit nergens op slaat en dat het waarschijnlijk niks betekent, elke maand heeft mijn lijf wel weer andere symptomen bedacht om mij mee te foppen. Had me nog zo voorgenomen om me deze keer niks van symptomen aan te trekken en gewoon chill te blijven. Ik ben er weer in getrapt denk ik. Wat is het toch lastig als je het zo graag wilt...Moest het even kwijt hoor, sorry. Ik kan er thuis met niemand over praten en mijn vriend wordt al gek van me bij het woord baby of zwanger. 

Hallo ?, Ik ben nieuw hier. Ik had op 11-dec mijn NOD.Ik heb op 27 mijn eisprong gehad en voel deze heel duidelijk. Heb en cyclus van 28 dagen.Ik heb negatieve testen en ben 6 dagen overtijd.Ik heb vrijdag een bloedtest gehad bij de ha.Morgen de uitslag!!!!!!! ?Ben super benieuwd, maar heb echt het gevoel dat het raak is.Heb op 8_dec innesteling gevoelt.Last van droge ogenKrampjes en last van mijn liezenOpgezette buikNog meiden die ook overtijd zijn zoals ik??  

Hallooo. . Daar ben ik weer even.Heb de hele middag al last van steken in mn linker onderbuik/lies en straalt naar mn bovenbeen uit. Kan dit een eisprong zijn? Zit momenteel op dag 26. Op de foto hieronder staan al mn ovu testen. X  is gezellig gehad,  datum en getal is welke dag ik zit na mn ongesteldheid. Nog geen uitblinker of wel?  Ik test nog even door (testen van de action dus is betaalbaar) 

Vanochtend ineens gestart met bloeden.. ? geen menstruatie hoeveelheid (geen inlegkruisje nodig gehad) en het is nu ook alweer over. Nog steeds ontzettend opgeblazen buik en maag, geen krampen.  Morgen toch maar een test doen en bij negatief even de huisarts bellen, want dat opgeblazen gevoel is niet echt prettig.Over het bloeden zonder krampen lees ik de meest uiteenlopende verhalen. Heb wel nog hoop, is dat gek?

mandarijntje. Begrijp je helemaal. Schrijf maar lekker weg hier. Ik begrijp dat je het niet kunt loslaten, hoe graag je er relaxt mee wilt omgaan. Het is en blijft spannend, zolang je geen positieve test in handen hebt. Bij mij allerlei symptomen, maar steeds negatieve testen. Ook na Nod.  cocoh. Ik heb hetzelfde, alleen geen bloedtest bij de ha. Laat weten hoe het is afgelopen. Ik had bloed laten prikken om mijn hormonen door te lichten. Krijg woensdag de afspraak. Ben bang dat ze gaat zeggen dat ik al in de premenopauze zit, vanwege mijn leeftijd. Ben 39. Minty,  wanneer is/was je Nod? 

Terug
Bovenaan