Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Niet veel soeps uhh ja.. eisprong was (denk ik) 27-11, daarvan afgeleid 11-12. Maar had al vaker vroege eisprong en wel 26 dagen cyclus dus daarop gebaseerd vandaag..
He, nog een paar uurtjes in spanning dan kan ik de ha bellen voor de uitslag!! Niet veel soeps. He ik weet niet of je last hebt van je hormonen. Het kan nog alle kanten op 39 is nog jong. Mijn zus heeft op haar 45 nog een kleine gehad. Ik heb 2 kinderen ben nu 35.
BabyOneTwo ik denk dat je de 2e van boven wel een uitblinker kan noemen je ziet duidelijk de dag erna dat die weer minder word.. heb je die dag ook wat gevoeld????? Minty ik heb een paar rondes terug precies hetzelfde als jou gehad.... zoooo opgeblazen!!!! ik was helaas niet zwanger... zegt natuurlijk niks want het kan ook wel zwanger zijn.. alleen mijn ongi was toen een dag alleen wat rode afscheiding een dag niks toen eendagje waarbij ik 1x heb moeten verschonen en daarna niks meer... bleek toch gewoon een ongii te zijn??? Duurde even voordat ik me eraan over gaf dat ik echt door na de volgende ronde ging??