NOD december 2019

Ik zie het streepje ook, Citrus! Ik ga voor je duimen dat het komende week een knaltest wordt.Wie heeft er ervaring met de ovulatietesten van de action? Ik had vandaag een test gedaan, maar echt helemaal wit. Ik zit pas op de zevende dag van mijn cyclus dus ik had ook geen knaltest verwacht of zo.Alleen heb ik voorheen wel eens met sensitest dipsticks getest en daar was wel altijd een heel licht lijntje te zien. Is het normaal dat de testen van de action wit blijven als je niet in de buurt van je ovulatie zit? Aan het eind van mijn vorige cyclus kreeg ik namelijk ook alleen maar witte testen van de action ovulatietest. 

Hij is al duidelijker hoor Citrus.Bij mij ging die heel langzaam omhoog maar ook opeens totaal niet meer yoen was het mk voor me. Fus is echt normaal dat nog niet zo snel gaat. Als je je 1e met vandaag vergelijkt zie je echt wel verschil. Het is elke 48 uur he dus elke 2! Dagen dat HCG pas stijgt

mttm slwchte ervaring mee. Doen het niet goed bij me. Op me piek met 2besure was action heel licht. Had ik die alleen gedaan had ik hem niet gezien als piek...

mttm bij mij worden de action testen ook bijna nooit net zo donker als de teststreep, altijd een fractie lichter. Op dagen dat ik niet rond mn eisprong zit is het lijntje nagenoeg weg, moet echt moeite doen om dan een lijntje te zien. Dus dat is wel normaal denk ik hoor. Zorg je wel dat je urine geconcentreerd genoeg is? Dus min. een uur of 3 niet drinken en plassen? (Zo doe ik dat meestal) Heb ook gehoord dat aan het begin van de middag testen het beste is. Ik stop meestal rond half 11 met drinken en plassen, en dan rond 14u a 15u doe ik de test. Kan mn ovulatie dan altijd vinden. 

Thnx voor de tips. Mijn urine was geconcentreerd genoeg. Maar als jullie ook al slechte ervaringen hebben, is het logisch dat ik niets zie, aangezien ik nog heel vroeg in mijn cyclus zit. Dan ga ik in die testen geen geld meer steken. Ik weet sowieso nog niet of ik echt wil doorgaan. Ik voelde me vandaag een beetje raar en dacht eens even kijken, want ik had er nog eentje liggen. 

Vandaag weer zwangerschapstest gedaan van de action met ochtendurine en gewoon omo wit. Denk dus nu echt zeker dat ik niet zwanger ben. Zit er dik in dat ik naar januari 2019 ga. Geen spoor van de Rode duivels te bekennen. Heeft iemand ervaring met steken in de buik links en rechtsonder en pijn boven het schaambot als symptomen voor een aankomende menstruatie? 

Terug
Bovenaan