Gebruiker spannend. Duimen dat na je NOD de test ook knalpositief is. En dan is het natuurlijk feest bij jullie.Pol, voor mij effe wennen. Toen ik niet aan de pil was, is mijn cyclus altijd regelmatig geweest. Dus is nu best raar dat het niet meer het geval is. Maar ja, ben 39, moet het dus niet gek vinden.Feyre, ik duim voor je meid.Dais, ik heb van iemand hier begrepen dat een temp dip kan betekenen een innestelingsdip. Als je temp hierna omhoog gaat, dan is het volgens mij in de goede richting.Sunny, ik ervaar de pijn dus ver na mijn NOD als ik mag geloven dat mijn cyclus regelmatig is.Citrus, die test moet knal zijn. Er zijn toch een paar mensen hier geweest, die juist toen ze zwanger waren, helemaal geen symptomen hadden die bij een zwangerschap horen?Joena, keep thinking positive.Ik heb vandaag opgemerkt dat als ik, sorry voor de constatering, een windje moet laten, dat ik dan de steken voel en pijn in mijn schaamstreek, lijkt net boven het schaambot. In ieder geval nog geen spoor van de rd.