NOD december 2019

Ik heb sinds gisteren een drukkende zeurende pijn bij mijn baarmoeder, met af en toe steekjes... heb nu dus heel erg het gevoel dat ik ongesteld moet worden... mijn NOD is morgen of overmorgen... mijn borsten blijven ook nog steeds zeer doen, maar dat zegt natuurlijk ook niks... mocht er woensdag nog niks zijn doorgebroken ga ik maar een testje wagen..

Niet veel soeps ik herken je klachten met pijn bij en schaambot hoe ervaar jij het ? Ik heb vaak savonds stekende pijn daar.... ze doen dan ook echt zeer en voelen heel scherp..  ik zit nu 2 a 3 dagen voor nod.... dus kan je niet echt helpen of je zwanger bent of niet sorry!!! Ik heb wel echt heel vreemd mijn temp na eisprong nog nooit zo laag gehad. Ik gok op 9/10 dpo een dip(terug na basale temp) en nu continue maar 0.1 graad hoger.. nu 12/13 dpo!!! Normaal altijd min 0,2 a 0,3 hoger.. 13e ronde dus voor mij dus weet inmiddels me temp goed?iemand ook ervaring met uitstekende tepelss? Ohhhhh wat voelen die hard en zijn ze zeer gevoelig.. pffff spannend weeer wil het te graaaaag

niet veel soeps: Ik had deze cyclus bij 9/10/11 dpo voor het eerst ook steken helemaal rechts onder. Ik dacht YES! Dit had ik namelijk nog nooit gevoeld. Ik dacht misschien is dit de innesteling. Vandaag zit ik op 13 dpo (normaal niet meer dan 9 dpo gehad) en cd 31. Net wat roze afscheiding gehad en buikpijn dus mijn ongesteldheid zal morgen beginnen. Toch wel weer beetje verdrietig/teleurgesteld hoor. Op naar ronde 6. Ik vind het soms wel lastig om te bedenken waar het door komt dat het dan niet lukt.Positief nieuws is dat ik denk dat die tarwekiemolie pillen dus echt helpen. Mijn LF is van 9 dagen naar 13 dagen gegaan. 

Wij hopen idd ook om zwanger 2019 in de gaan.. nu 4 dagen voor mijn NOD met een early test getest.. die is heeel licht  positief.. Nu hopen dat het goed afloopt.

niet veel soeps mij cyclussen zijn echt heel verschillend som ben ik zo 3 maanden niet ongesteld altijd al gehad de afgelopen 2 zat ik op 35 dagen klussen doen we gewoon waneer we zin hebben heb ook nog nooit een ovulatie test gedaan toen wij voor de eerste gingen ben ik naar de gynaecoloog geweest omdat mijn cyclus zo raar was ben toen helemaal onderzocht niks aan de hand van de 2de was ik zo zwanger maar willen nog erg graag een derde ik ben 31 dus voor een derde nog mooi optijd 

Spannend Gebruiker! Ik heb ze ook extras vaag, ik heb weer nieuwe action testen, ik had hier vrijdag en zaterdag ook mee getest dus heb ik een wat duidelijker beeld of hij oploopt. Ik ben reuze benieuwd. Ga jij ook morgen weer testen of wacht je wel netjes 2 dagen ? kan ik dus echt niet. Pol, leuk, wij gaan ook voor een 3e en ben 33. Andere dames, thx voor jullie kijk op mijn testen :). Fijn dat jullie ook iets zien oplopen. Ik voel me nog niet zwanger. Wat ik kan zien is alleen veel meer afscheiding en vanmiddag vlaag van niet zo lekker voelen. Tepels worden nu wat gevoeliger, maar een "yes, ik voel me zwanger" is nog ver te zoeken haha. Ik wacht denk ik onbewust op een knaltest. Morgenmiddag naar de gyn!

Gebruiker spannend. Duimen dat na je NOD de test ook knalpositief is. En dan is het natuurlijk feest bij jullie.Pol, voor mij effe wennen. Toen ik niet aan de pil was, is mijn cyclus altijd regelmatig geweest. Dus is nu best raar dat het niet meer het geval is. Maar ja, ben 39, moet het dus niet gek vinden.Feyre, ik duim voor je meid.Dais, ik heb van iemand hier begrepen dat een temp dip kan betekenen een innestelingsdip. Als je temp hierna omhoog gaat, dan is het volgens mij in de goede richting.Sunny,  ik ervaar de pijn dus ver na mijn NOD als ik mag geloven dat mijn cyclus regelmatig is.Citrus, die test moet knal zijn. Er zijn toch een paar mensen hier geweest, die juist toen ze zwanger waren, helemaal geen symptomen hadden die bij een zwangerschap horen?Joena, keep thinking positive.Ik heb vandaag opgemerkt dat als ik, sorry voor de constatering, een windje moet laten, dat ik dan de steken voel en pijn in mijn schaamstreek, lijkt net boven het schaambot. In ieder geval nog geen spoor van de rd.

Zó spannend al die testen die positief lijken. Hier nog geen menstruatie (had hem gister verwacht, maar heel soms komt die wel eens 4/5 dagen later). Ik durf daarom nog niet te testen én ook omdat ik nog niks merk, op veel afscheiding na... bij mijn 1e zwangerschap voelde ik al heel snel van alles, vandaar dat ik nu denk dat ik ergens komende week ongesteld ga worden (maarja geen ze zwangerschap is hetzelfde)

Terug
Bovenaan