NOD december 2019

Citrus ik zie m wel licht oplopen hoor! Zijn dat testen van de action? Die lopen echt maar heel langzaam op. Met mijn bbz had ik een hcg van ruim 2000 en hij gaf nog een lichte streep. 

Ja zijn action!!! Meen je dat? Ik ben zoooooo ontzettend down door deze testen en nogal wat discussie met mijn man omdat hij natuurlijk super nuchter is..je ziet toch een streepje... pfff Ik wil zo graag genieten. Ik hoop dat je gelijk hebt. Iemand ook ervaring met de gewone action testen? Thx laindey, doet me goed. XJoena, Google op mupload,  ga naar die pagina, upload bestand en dan krijg je 4 opties, kopieer dan de bovenste URL. Dan hier op forum naar pictogram voor foto, dan verschijnt er een popupje waar je de link kan plakken. He ziet hem dan pas als je op verzenden klikt...en wij ook ?

Joena  yes gefeliciteerd! Wat ontzettend fijn voor je! Ik duim voor een plakker voor je.Citrus hoe snel de streepjes knal zijn verschilt gewoon per persoon. Er zijn genoeg vrouwen die zwanger zijn en op 14 dpo nog niet een zichtbaar streepje hebben. Hij loopt op, dus je HCG neemt toe niet af, dat is het belangrijkste. En hoe kort je LF is maakt daarin ook geen verschil. Het gaat uiteindelijk om DPO. Je bent niet ongesteld geworden en dat is ook een goed teken. Je kindje gebruikt het HCG ook. Alleen het restant komt in je urine terecht. Ik snap dat het heel spannend is. Maar  het zegt dus niks over of je zwangerschap goed is of niet. Pas als de streepjes minder worden, kan het een probleem worden en daar is bij jou geen sprake van. Ik duim nog met je mee voor een plakker.

Gefeliciteerd Joena!! citrus wat vervelend dat je nog niet kunt genieten! Ik begrijp je heel goed en misschien is het niet wat je wilt horen maar ik had dit ook voor ik mijn miskraam kreeg. Ik heb toen op cd 33 (5 dagen overtijd) mijn bloed laten prikken op hcg en die was toen nog maar 25,8. En  op cd 36 kreeg ik mijn miskraam. Het wil absoluut niks zeggen want elke zwangerschap is anders!!! Ik heb toen ook genoeg verhalen gelezen van vrouwen die een perfect gezond kind op de wereld hebben gezet met vage testen in het begin. Ik raad je aan de kv 2v5 te kopen en daar eens mee te testen. Ben je al overtijd? Misschien kun je kijken of je bloed kan laten prikken? En dan een week later nog eens zodat ze hopelijk een mooie stijging kunnen zien! Ik zie je testen in ieder geval wel lichtjes oplopen dus dat is een goed teken!! Probeer in de tussentijd een beetje afleiding te zoeken, dat hielp mij om er niet te veel mee bezig te zijn. Want wat er ook gebeurd je kan er niks aan veranderen alleen maar afwachten. X

Bedankt Dwaallichtje en daisy, fijn dat jullie ze wel zien oplopen. Ik loop al 4 dagen de Kruidvat in maar ze zijn steeds op, vandaar de action testen. Ik had ook een Kruidvat met plusje en die gaf ook een licht plusje, ben hoe dan ook zwanger haha. Vanmiddag na de gyn even langs een andere Kruidvat, hopelijk hebben ze ze daar nog wel.Op dit moment zit ik inderdaad niet zo te wachten op negatieve verhalen haha, die lees ik al genoeg ?. Ik kan inderdaad nu niets doen. Ben gewoon zwanger... 

Oja. Zit nu op 13dpo. Normaal cyclus van 29 dagen, had ik afgelopen vrijdag ongesteld moeten worden. Dus lf  van 10dagen. Vandaar toen getest. Dus morgen  pas 14 dagen later... Joena, welke cd heb jij getest? Jij had geloof ik al extra dagen ingecalculeerd? Ik duim dat deze gewoon blijft zitten! Bizar he, 9 maanden niks en nu 2x achter elkaar!! Echt super blij voor je! En hopelijk samen door naar uitgerekend augustus! ?

@Citrus, hier bij mij, ook al een paar dagen alle Kruidvat zwangerschaptest van 2v1 op en niks op voorraad. Ergens loopt er een vrouw de winkels leeg te kopen ? of hangt er iets in de lucht? Wellicht kun je een cb met indicatie proberen? Je hebt dan geen gedoe met lijntjes maar duidelijke taal. 

Terug
Bovenaan