NOD december 2019

Dankjewel AnanassssCitrus ik had op maandag 3 december mijn smiley... dus vandaag precies 2 weken later. Vandaag dus NOD. Mijn cyclus was wel wat langer, omdat ik een miskraam heb gehad. Mijn laatste miskraam'/menstruatie was op 12 november!
 
Gefeliciteerd! Wat gaaf!Ik heb op 20 nov. een mk gehad met 5 weken. Was onze 2e ronde dus wel vrij snel gelukt. Merk dat ik er weinig zin meer in heb bang om teleurgesteld te worden (bijv. weer een mk). Daarnaast weet ik niet wanneer mijn eisprong is (alles natuurlijk) ontregeld) en heb daardoor ook het gevoel dat het een beetje voor niks is..Heb jij gewacht op een menstruatie? Bij mij de mk dus nu vier weken geleden en nog geen menstruatie gehad. Moet wel zeggen dat dit bericht weer een beetje moed geeft...Geniet ervan en heel bijzonder dat het zo snel weer gelukt is! 
 
@JOENAGefeliciteerd! Wat gaaf!Ik heb op 20 nov. een mk gehad met 5 weken. Was onze 2e ronde dus wel vrij snel gelukt. Merk dat ik er weinig zin meer in heb bang om teleurgesteld te worden (bijv. weer een mk). Daarnaast weet ik niet wanneer mijn eisprong is (alles natuurlijk) ontregeld) en heb daardoor ook het gevoel dat het een beetje voor niks is..Heb jij gewacht op een menstruatie? Bij mij de mk dus nu vier weken geleden en nog geen menstruatie gehad. Moet wel zeggen dat dit bericht weer een beetje moed geeft…Geniet ervan en heel bijzonder dat het zo snel weer gelukt is! 
 
Sunkissed ik snap je zorgen en je teleurstelling zo goed. Ik ben ook best down geweest. Zo balen das het dan misgaat. Ik ben wel meteen weer ovulatietesten gaan doen, omdat je juist na een miskraam vermeerderd vruchtbaar schijnt te zijn. Je baarmoeder is goed doorbloed. Ik heb dus niet gewacht op een menstruatie.. zag de miskraam als menstruatie. En nu precies 5 weken na mijn miskraam heb ik weer een positieve test in handen.Never lose hope! Het blijft een wonder, maar als het je is gegund dan komt het zeker!
 
Joena thanks voor jouw reactie. Geweldig zeg na 5 weken weer. Kon je dus ook weer snel je eisprong vinden met de testen? Ik overweeg ook de sensitesten te kopen. Binnenkort op vakantie dus dan hebben we ook meer tijd :) Ja, als het mijn tijd is komt het hopelijk wel, maar wij waren toen zo blij en ook dat het zo snel was. Zou met Oudjaar 11 weken zijn en dan hadden wij het de familie willen vertellen maargoed..Blijven proberen dan maar.. 
 
Sunkissed ik had hetzelfde. Met kerst dan 12 weken ongeveer en juli uitgerekend. Mooier kon niet!Maar nu een augustus baby... en hopen dat alles goed gaat. Voel me goed, maar toch dat stemmetje in mijn hoofd: wacht het even af. Want ik heb er ook goed verdriet van gehad. Maar er was waarschijnlijk iets niet goed... celdeling. Dus wees blij dat je lichaam zo alert is het af te stoten. Je wilt wel een gezond kind!!Ik heb wel CB ovulatietesten gebruikt. Had dag 22 een eisprong... dus best vlot na 3 weken. En nu toch weer zwanger. Dus alles kan ;)Ik heb 15 januari de eerste echo.. ben dan 8 weken. Spannend allemaal. En dat in ronde 11....
 
Joena ja precies is ook in juli uitgerekend! Dus dan liepen wij ongeveer gelijk. Inderdaad ook goed dat je lichaam het vanaf het begin afstoot. 20 nov had ik mijn mk. Ja, snap het heel goed dat je nog wat onzeker bent. Spannend de eerste echo. Zal voor je duimen dat alles goed blijft gaan in ieder geval leuk de feestdagen tegemoet met zo'n wondertje in je buik! (L)
 
Joena, super super super gefeliciteerd. Geniet van je mooie, positieve, knallers.Citrus, ik blijf voor jou duimen dat je testen meer en meer gaan knallen. Believe in it.
 
Terug
Bovenaan