NOD december 2019

Mayi er zijn er blijkbaar meer zoals wij ??. Ja had zaterdag digi gedaan en "Niet zwanger" dus nog te pril. En kwam hard aan, heb er nog 1 liggen (dubbel verpakking) en die wil ik morgen doen mits streep duidelijker is. Heb verder geen enkel krampje of bloed verlies hoor. Dus puur gebasseerd op de testen, denk dat ik daarmee moet stoppen haha. 
 
Oh ja, bij mij vorige zwangerschap teste ik ook heel licht, lichter dan wat jij nu hebt. Ik heb ook getest met een cb en de test is ook gewoon gelukt ondanks mijn lichte streep. Ik heb gemerkt dat cb met indicatie heel gevoelig is, het pakt zelfs de lichtste streepjes. Misschien voor je gemoed rust een cb test doen? 
 
@Citrus,Oh ik zag je post niet. Of ik ben te langzaam met typen. Het zit niet anders op dan wachten. Ik leef echt met je mee en hoop dat de streepje op gaat lopen! 
 
Citrus ik duim ook keihard met jou mee!! Dat ze snel oplopen en dat je dan een knaller in handen hebt. Elk lichaam is weer anders.. en miss maak je gewoon langzamer HCG aan!
 
Joena!!! Hoe vet! Enorm gefeliciteerd :) t is je zoooo gegundenne citrus, je bent gewoon zwanger. Ik snap hoe je je voelt met die lichte testen. Maar das logisch voor ons dames met een korte LF. Technisch gezien zou men pas vanaf morgen testen. Je testen lopen op, goed teken!! Hopelijk kan de gyn vanmiddag iets voor je betekenen haha. Echo? Geen idee wat je dan ziet maar goed. Verder ga ik je niet latig vallen met het cliché 'genieten' haha. Maar toch: gefeliciteerd!! Ben zooooo blij voor je. X
 
Wat super spannend wat ik hier lees van jullie dames!Zelf deze ochtend licht oud bloedverlies en op dit moment nog steeds. maandag is mijn NOD dag.. Het is misschien een innestelingsbloeding? Maar dit zou dan aan de vroege kant zijn. Gisteren had ik mij voorgenomen er deze week niet heel actief mee bezig te zijn. (Omdat ik me zelf gek maak en al aan het rondkijken ben naar baby spulletjes etc.) Maar nu word het toch weer spannend.Weer samen met jullie verder afwachten! Succes met wachten dames :)
 
Terug
Bovenaan