NOD december 2019

Ik ga denk ik ook door na januari. Sinds gisteravond bloedverlies. Naja het is nog bruin... verwachtte me menstruatie helemaal nog niet, eigenlijk woensdag/donderdag pas... op woensdag 5 dec een positieve ovulatie test gehad en daarvoor alleen maar lichte streepjes.. heb ook nog niks geen buikkrampen of last van me rug.. gisterochtend was temp 36.9 en vanmorgen 37.0... wel is me hartslag na beneden gekelderd (draag al lange tijd een Fitbit) van zaterdag 73 slagen per min na gister 70 slagen en vandaag 68... Vreemd maar we gaan het zien... 
 
Ik heb net een Kruidvat 2 voor €5 gedaan, geen ochtend urine, maar moet niet uitmaken. Negatief getest, 2 dagen over tijd. Denk dat mijn menstruatie wat later is deze maand, heb ik wel vaker. Nu maar wachten wanneer het start. Mocht het in het weekend nog niet gebeurt zijn test ik nog een keer. Maar ik denk op naar ronde 2 in januari! 
 
Hallo allemaalVolgens de evulatie test nu 2 dagen overtijd normale nod was vandaag zo spannend dit. Wanneer testen jullie meestal heb geen heel regelmatige cyclus tussen de 26 en 30 dagen. Nu dag 28. 
 
[quote quote=10144602]IK BEN ZWANGER! OMG. 2 DIKKE DIKKE KNALTESTEN OP NOD. Ik ben zooo blij.. ronde 11! En direct na miskraam….[/quote]Yes! Wat goed! Gefeliciteerd Joena. Zo gegund, deze keer komt het vast goed. Snap je zorgen, zelf had ik wel steeds meer vertrouwen naarmate de tijd vorderde en zeker toen ik voorbij de termijn was waarop ik de miskraam had. Dan zijn jij en Citrus ongeveer gelijk uitgerekend? Gezellig ?
 
Terug
Bovenaan