NOD december 2019

Diamantjee: ja hij was kei negatief :( hier ook 2 dagen voor NOD bij een luteale fase van 12 dagen. Dus het is misschien ook nog veel te vroeg. Mijn klachten: steekjes in baarmoeder en liezen, zere borsten, vaak plassen. Vanmorgen weer acupunctuur gehad en zij voelde geen zwangerschap (voor hoe betrouwbaar dat dan is). Maat icm mijn negatieve test voel ik me toch heel teleurgesteld, ook al kan het nog gewoon raak zijn. Zaterdag of zondaf weer testen!Goed dat je tot zondag afwacht! Jij hebt jezelf beter onder controle dan ik denk ik :p
 
Mandareintje jammer maar het kan echt nog alle kanten op hoor!! Haha nou ik vind t ook moeilijk om te wachten maar wil niet weer een teleurstelling snap je. ik voel nu echt totaal ook nog geen menstruatie opkomen ofzo dus ik heb nog wel hoop. Zelfde symptomen als jij!
 
Diamantjee haha we houden het spannend ;-). Mijn symptomen lijken minder te worden en heb al 2 dagen lage temp (maar ook slecht geslapen). Niet echt goeie tekens, maar alles kan! We houden hoop! 
 
[quote quote=10145869] Iedereen gefeliciteerd die zwanger is. Ik vind het ook best lastig allemaal. Ik test al 10 dgn en nog niet echt de knal test gevonden. Ga gewoon door want hij zal toch ergens moeten komen (hoop ik). Heb al zoveel merken gehad en kost aardig wat maar nu bij action testen overgebleven dus ben benieuwd wat er nog te zien valt. Weet dus ook dat dit weer een mega lange cyclus gaat worden. Zit op dit moment op dag 29 en via de app (uitgaande van 43 dgn) is morgen mn eisprong. Ben benieuwd wat de test gaat zeggen morgen (al moet ik eerst weer nieuwe kopen) Zit nu in ronde 5, zit ook rond te neuzen naar zorgverzekering.. Pakket omhoog stel dat het wel raak is, kraamzorg en ziekenhuis bevalling etc… pff ook zo’n dingetje. Zijn er nog meer daar mee bezig?[/quote]Heb altijd die vd kruitvat die geven bij mij meestal een mooie oploop en dan 2 dagen positief.. Deze maand lijkt 4 positieve testen dus heb een onduidelijk maand. Ben benieuwd of die van jou nog oploopt en of andere die vd action gebruikt hebben? 
 
Ik denk dat ik doorga naar de volgende ronde, mijn temp was nóg lager vanmorgen, 36.5. Geen goede tekens. Morgen NOD dus ik zal wel ongesteld worden..
 
Mandareintje Super shit voor je! :( Lage temperatuur beloofd niet altijd veel goeds. Al zit ik ook in een andere groep en een vrouwtje daar had op 12 dpo een hele lichte positieve test en dag erna zakte haar temperatuur ook, maar is nu gewoon al ruim 30 weken zwanger van haar kindje. Ik wil je geen valse hoop geven, maar meer dat het soms niet alles betekend en ik stiekem hoop dat iedereen gewoon snel mooi nieuws heeft!Ik heb enorm zitten twijfelen om eerdere te testen, maar durf het gewoon niet aan. Ik denk dat ik 24 december gewoon afwacht. Ben ook gestopt nu met temperaturen, doe ik laatste paar rondes sowieso omdat het zoveel stress opleverde.. Maar de spanning stijgt nu wel. Ik heb al twee stiefkindjes die dit weekend er zijn waardoor testen echt lastig is en het waarschijnlijk echt nog even 'moet' wachten. Ben ook wel erg bang voor teleurstelling. 
 
Wow, ik heb vanmorgen positief getest! Heel blij, maar nog moeite om het te bevatten.. Omdat ik echt aan niets voel dat ik zwanger ben had ik niet echt een positieve test verwacht. Maar deze liegt er toch niet om :D
oz8n7mft.jpg
 
Gefeliciteerd Mari T!!!! Wat een super nieuws zo op de valreep van 2018. Geniet ervan! Super duidelijke test ja.Klinkt trouwens wel hoopvol voor mezelf, want ik voel ook weinig gekke dingen dus hoop ook dat het hier nog raak is hihi.
 
Terug
Bovenaan